6 Reacties
8 maanden geleden
Heb je het toevallig al voorgedaan hoe het werkt? Bij ons dochtertje hielp dat ook enorm. Ze wist geen raad met haar munchkin beker, maar bij het begin voorgedaan hoe het werkt en na een paar keer dronk ze er zo uit! Misschien een tip?
8 maanden geleden
Ik merk dat onze zoon het interessant vindt als hij uit mijn glas mag drinken. Dan ga ik op ooghoogte zitten en laat dan zien hoe dat gaat. Vaak probeert hij mijn glas te pakken. Tegelijk drinken of uit hetzelfde glas drinken hielp bij ons. Door de borstvoeding heeft hij sowieso minder uit een fles gedronken, dus hij heeft geen voorkeur. Sinds december gestopt en toen allerlei varianten van flessen, bekers en glazen aangeboden. In het begin wel een nat pak als gevolg haha.
8 maanden geleden
Hier lukte het ineens zonder oefening. Wel al vaak aangeboden maar het kwartje viel niet.
Ik heb zelf het idee dat hij het op het kdv heeft gezien van andere kinderen dus ik zou ook zeggen zelf voor doen.
En anders geduld, komt vanzelf 😅
7 maanden geleden
We drinken inderdaad altijd samen en ze weet ook wel hoe de beker werkt. Ze kan er ook wel uit drinken, maar na 3 slokjes vind ze het wel weer genoeg. En dat is natuurlijk niet genoeg, helemaal niet met deze temperaturen.
We blijven het proberen, het zal vast een keer goedkomen🙈