14 Reacties
één jaar geleden
Heerlijk als het kan. Ik hoor het meer. Ze haalt haat uurtjes zo toch? Wij brengen onze kids vroeg omdat wij er ook vaak weer vroeg uit moeten..
één jaar geleden
Mijn zoontje ligt ook tussen 19:00/20:00 in bed maar hij moet de volgende dag ook om 8:00 eruit i.v.m. werk. Hij zou dus de mogelijkheid ook niet hebben om tot 12 uur in bed te liggen. Denk dat dat bij heel veel ouders het geval is
één jaar geleden
Ik zou me er niet druk om maken als het voor jullie op deze manier werkt 🥰. Straks als ze naar school gaat komt er sowieso ritme in.
één jaar geleden
Onze oudste sliep ook vaak pas om 22uur. Wij volgens onze kinderen altijd en hij sliep in de middag 3 uur waardoor hij 's avonds langer wakker bleef. Soms vonden we dat wel eens vervelend maar toen zn slaapjes weg vielen ging hij ineens om 19uur al naar bed. Ik was toen ook onzeker, maar weet nu wel beter. Lekker doen wat voor jullie werkt!
één jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Onze oudste sliep ook vaak pas om 22uur. Wij volgens onze kinderen altijd e ...
Hier ook een thuisblijf mama trouwens 😉 Leuk om te lezen dat er meer zijn haha!
één jaar geleden
Je bent sowieso geen slechte moeder want je kindje slaapt net zo lang als andere kindjes. Maar als ik eerlijk ben is het wel een vreemd ritme. Mocht je wel een keer sochtends iets hebben met je dochter dan kan het best zijn dat je dochter dan een jetlag gevoel krijgt, omdat ze ook andere tijdje eet en moe wordt.
één jaar geleden
Jullie hebben gewoon een ander ritme. De ca 12 a 13 uur die jouw kind slaapt tussen 23 en 12, slaapt de mijne tussen 19 en 6.30. Jullie ritme zou voor ons totaal niet werken omdat wij gewoon allebei naar onze 9 tot 5 baan moeten. Ik zou zelf liever wat meer dag (en dan activiteiten met ook andere kindjes, vaak jn de ochtend) hebben maar you do you.
één jaar geleden
Een slechte mama ben je sowieso niet. Maar ik vind het inderdaad ook een vreemd ritme. Dat papa haar naar bed brengt is de reden noem je maar je zou haar ook zelf naar bed kunnen brengen? Hoe doe je dat als je 's morgens een keer ergens naartoe moet?
Ik ben zelf ook thuis geweest en ga per 1 februari beginnen met mijn nieuwe baan maar heb toch evengoed normale bedtijden aangehouden. Is eigenlijk ook nooit anders bij me opgekomen en heb het in mijn omgeving ook nooit anders gehoord.
Is overigens geen veroordeling want ik vind vooral dat iedereen moet doen zoals hij het wil maar ik vind het gewoon vreemde bedtijd voor zo'n kleintje ondanks dat ze wel haar uren slaapt
één jaar geleden
Mijn dochtertje gaat ook later dan andere kindjes naar bed. Vaak rond 22u.
Ik werk zelf ook niet en vind het gewoon onnodig dat we de dag om 07.00 moeten starten. We staan ‘s ochtends lekker tussen 9 en 10 op lekker samen ontbijten en daarna wat leuks doen. En als ik een afspraak heb staan breng ik haar eerder naar bed, zo simpel is het haha.
één jaar geleden
Prima toch, doen wat bij jullie past. In Mediterraanse landen doen kinderen niet anders! ☺️