131 Reacties

één jaar geleden

Van start weeën tot geboorte: 5 uur. Waarvan 33 minuten persfase.

één jaar geleden

Eerste 8 uur en 35 minuten. Tweede 2 uur en 20 minuten.

één jaar geleden

Eerste kindje. 19 uur inclusief secundaire keizersnede ivm niet vorderende ontsluiting. Zat na 18 uur nog op 3cm en de ruggenprik deed het niet 🙃👍🏼

één jaar geleden

14 uur, waarvan 52 minuten persen. Dag ervoor ook in totaal zo'n 13 uur weeën maar die stopten op een gegeven moment 😅

één jaar geleden

Van de eerste wee om 7uur ‘s ochtends tot geboorte 21.57 ‘s avonds ongeveer in totaal 15 uur (eerste kindje)

één jaar geleden

28 uur vanaf de eerste regelmatige weeën. Na 17 uur braken m'n vliezen spontaan, daarna door de ruggenprik nog eventjes kunnen slapen. Geëindigd met nog eens 2 uur persen.

één jaar geleden

4,5u vanaf de eerste wee tot de geboorte 😮‍💨 Nooit oefenweeen of iets gehad. Dus het was meteen volle gas erop 🤭🤣

één jaar geleden

4,5 uur Begon niet spontaan dus verloskundige heeft mijn vliezen gebroken toen begonnen de weeen. Vanaf vliezen gebroken tot geboorte was 4,5 uur. Bij onze eerste 6 uur.

één jaar geleden

19 uur 🫠

één jaar geleden

21.30u vliezen gebroken en lichtjes weeën gestart. 03.55u geboren. 👍 Bij de andere twee ook rond de 6-7uur geduurd

één jaar geleden

05.15 braken m’n vliezen, 08.00 begonnen m’n weeën en 09.35 werd onze dochter geboren. 🥳

één jaar geleden

Dag ervoor voorweeën gehad maar wel weggezakt. Dag erna op de uitgerekende datum begon het rond half 5 zo'n beetjetijdens nederlands elftal toen we mn dochter bij mn ouders wilde ophalen.. wel onregelmatig maar heel pijnlijk en veel naar de wc. Uiteindelijk is ze de volgende dag rond 9.20 uur geboren dus zo'n 16 uur.

één jaar geleden

1e kindje : 9 uur waarvan 5 kwartier persen

één jaar geleden

Eerste kindje en het duurde maar 3,5 uur! Ging super snel 💙

één jaar geleden

11:00 slimprop verloren, daarna in de loop van de dag onregelmatige weeen gekregen die nauwelijks pijnlijk waren. Om 15:00 gaan timen nog elke 10-20 minuten wee van 1 minuut, en om 1:39 geboren na 30 min persen.

één jaar geleden

Ongeveer 5 uur, waarvan een kwartiertje geperst

één jaar geleden

+- 10 uur vanaf het moment dat mijn vliezen braken. 2 uur geperst, en dat was minder erg dan de weeen opvangen! Ik heb vrijwel geen pijn ervaren bij het persen, behalve de laatste minuut natuurlijk.

één jaar geleden

Vanaf het moment van weeën tot aan de geboorte ongeveer 7 uur; 29 minuten geperst en bevallen van mijn eerste kind

één jaar geleden

1e kind 12 uur waarvan ruim 2u persen. 2e kindje 1.5 uur waarvan 25 min. Persen ( veel voorwerk gehad) 3e kindje 1u en 20 minuten waarvan 12 minuten persen. ( wel vanaf 37 weken veel voorwerk)

één jaar geleden

1e kindje; 35 uur weeën, geëindigd in een keizersnede.