Mijn dochter van bijna 14 maanden heeft met 11 maanden een paar weekjes last gehad van niet willen slapen in eigen bed. Het leek even weer een tijdje goed te gaan maar sinds 2 dagen begint ze weer vervelend te doen. Ochtend en middag slaapje wilt ze weer alleen maar in mijn armen doen en niks werkt om haar in slaap te krijgen in bed met als gevolg dat ik nu niks meer gedaan krijg terwijl er best wat dingen zijn die ik deze week moet doen in huis nu ik vakantie heb. In de avond is het weer het zelfde verhaal als overdag. Het lastige is dat ze wel vaker zichzelf in slaap huilt maar nu gaat ze liggen is ze even stil en dan staat ze weer rechtop en begint te huilen om vervolgens weer rustig te gaan liggen. Ga ik naar haar kamer dan wilt ze helemaal niet meer terug liggen omdat ze mij dan heeft gezien en wordt dan nog dramatischer.
Hoe pakken jullie dit aan? Ze is wel moe dat merk ik aan haar maar opeens is haar gedrag weer veranderd en begint ze weer moeilijk te doen met slapen, gelukkig heeft ze tot nu toe wel de nachten doorgeslapen dat was met 11 maanden niet het geval en was ik soms hele nachten wakker met haar..