23 Reacties

één jaar geleden

Min 1x. Tijdens of na het ontbijt. Af en toe 2x op een dag.

één jaar geleden

Hier de oudste pas sinds een paar weken soms een dag niet of maar 1x. En die is 3,5 jaar haha. Daarvoor altijd minimaal 2x 😁

één jaar geleden

Soms 3 x op een dag. Soms 1 x. Vandaag toevallig niet maar dan kan t morgen wel 3 x zijn verschilt per dag

één jaar geleden

14maanden en 3x per op een dag

één jaar geleden

13 maanden en tussen de 1 en 4x per dag

één jaar geleden

14 maanden, eigenlijk altijd 2x per dag. Tijdens of na het ontbijt en rond 16.30 (vraag me niet waarom🤣)

één jaar geleden

13 maanden en ook standaard 2-3 keer per dag.🙈 Nooit anders geweest haha. Blij dat ze nooit last heeft van obstipatie in ieder geval.😊

één jaar geleden

13 maanden en over t algemeen 3x per dag, soms meer, soms minder

één jaar geleden

Hier meestal 1 tot 3 keer per dag. Maar gemiddeld 2. 😂💩

één jaar geleden

Meestal 1x, soms slaat ze een dag over en heeel soms 2x.

één jaar geleden

Hier een winnaar: 4-5x per dag een heerlijk breiige luier... darmstelsel van zn vader ben ik bang 😃

één jaar geleden

Ergens tussen de 1 en 6 keer per dag. Laatste tijd 2 a 3 keer per dag

één jaar geleden

1x per dag. En soms ook een dag niet. En heel soms wel eens 2x. Maar dan zijn het kleine beetje wat samen dan volgende maakt.

één jaar geleden

2 tof 3x per dag, als ze ouder worden wordt dat minder, m'n oudste van 2,5 jaar is zo'n 1x per dag

één jaar geleden

Meestal 2x. Soms 1x. Soms een dag niet en dan de volgende dag 3x

één jaar geleden

Hier is het heel verschillend. Meestal 2 keer maar kan ook 1, 3 of 0 keer op een dag zijn

één jaar geleden

Soms 1, meestal 2 of 3 af en toe meer🤣

één jaar geleden

Goed om te lezen. Bij mijn dochter kan het ook wisselen op een dag maar in het algemeen 2 keer maar ook vaak 3 keer. Ik vond het toch veel maar blijkbaar is dit wel normaal.

één jaar geleden

3 a 4 keer 💩

één jaar geleden

Soms slaat ze een dagje over als ze de dag daarvoor erg veel of 2x heeft gepoept. Dunne poep is hier altijd een seintje dat er binnen een paar dagen een nieuwe tand doorkomt