26 Reacties

9 maanden geleden

Hier ook 4 per dag hoor.

9 maanden geleden

Reactie op Nikita1986

Hier ook 4 per dag hoor.
Oh supper fijn om te weten dat ik niet de enige ben 😂

9 maanden geleden

Hier ook standaard 3 en soms nog 1 of 2 extra bij de opvang 😆

9 maanden geleden

Hier ook 4 per dag

9 maanden geleden

Hier 2 boterhammen met de lunch. In de ochtend geef ik pap.😁

9 maanden geleden

Bij ons ook 3 a 4 per dag. Liefst wilt hij er nog meer 🤭

9 maanden geleden

Onze dochter eet vaak 5 boterhammen per dag. 2 s'ochtends en vaak 3 's middags 😜

9 maanden geleden

Ben jaloers op jullie! S’ochtends krijg ik er weinig in en tussendemiddag vaak maar 1 broodje

9 maanden geleden

Bij ons ook vaak 4 per dag.

9 maanden geleden

Hier meestal 2, soms 3

9 maanden geleden

Hier ook minstens 4!

9 maanden geleden

Pff ingewikkeld he die richtlijnen. Ik denk dan maar ‘de ene boterham is de andere niet’. Wij bakken zelf zuurdesem brood. Dat is behoorlijk zwaar en zijn hele grote plakken. Dus vaak ‘s ochtends en ‘s middags een halve plak, maar dat vult meer dan een normale boterham (ook dan de volkoren boterhammen van de bakker)

9 maanden geleden

Hier max 2 per dag maar dat is meer omdat brood gewoon echt geen favoriet is. Als 't anders zou zijn hadden wij ook meer gegeven hoor 😅

9 maanden geleden

Meestal tussen de 2 of 3 per dag, soms 3,5. In de ochtend eten we hier meestal pap.

9 maanden geleden

Wow wat een grote eters zeg. Ik kreeg er bij mij meisje niet meer in. Ze eet kleine porties. Smorgen een halve en smiddags een halve boterham. Ik heb me er oprecht zorgen opgemaakt dat zo weinig eet en nu ik dit zo lees. 4 boterhammen woww

9 maanden geleden

Reactie op Attent

Wow wat een grote eters zeg. Ik kreeg er bij mij meisje niet meer in. Ze ee ...
Die van mij eet ook niet zo veel hoor

9 maanden geleden

Er zijn dagen bij dat er hier 6 of zelfs 8 boterhammen in gaan😅 zou me er niet te druk over maken

9 maanden geleden

Reactie op assie42

Die van mij eet ook niet zo veel hoor
Gelukkig, hetzelfde met het avond eten. Het zijn maar een paar hapjes en dan hoeft ze al niet meer. En als je dit dan leest dan denk ik echt zo dan wat goed van die kids en wat een eetlust

9 maanden geleden

Reactie op Attent

Gelukkig, hetzelfde met het avond eten. Het zijn maar een paar hapjes en da ...
Avondeten gaat hier meestal wel heel goed! Maar overdag eet ze niet heel veel! Ben blij als ze een hele boterham eet tussendemiddag

9 maanden geleden

Reactie op Kaasje21

Pff ingewikkeld he die richtlijnen. Ik denk dan maar ‘de ene boterham is de ...
Hier ook! Geef je de korstjes? Die zijn bij mij namelijk echt wel te knapperig zeg maar. Ik eet ze nu maar zelf op 🙈