54 Reacties

één jaar geleden

Dochtertje wordt 6 november 14 maanden en komt pas sinds een goede week zelfstandig tot staan aan meubels. Loopt nog niet!

één jaar geleden

11 maand liep ze echt

één jaar geleden

Ons dochtertje is 14 maand en loopt een paar stapjes als ik haar handjes vasthoud en zelfstandig langs de meubels of haar loopwagen. Maar nog niet alleen. Ons zoontje was volgens mij 19 maand voordat hij zijn eerste zelfstandige stapjes zette.

één jaar geleden

Nog niet ☺️

één jaar geleden

Nog niet ☺️
Ons zoontje was trouwens 16 maanden

één jaar geleden

Dochter met 11 maand liep ze goed zelfstandig. 1.5 week voor de 11 maand werd begon ze met staan en af en toe stappen 😊

één jaar geleden

Mijn twee oudste alle twee rond de 1,5 jaar! Dus dat verwacht ik van de jongste eigenlijk ook 😊

één jaar geleden

Met 11 maanden

één jaar geleden

Hier ook nog niet maar is normaal he. Iedereen denkt dat 12m zowat het gemiddelde is van stappen maar dat is niet. Gemiddeld is 15m dacht ik dus als ze het pas met 18m doen is dat ook helemaal prima he.

één jaar geleden

Mijn oudste met 10 maanden En de jongste met 12/13 maanden was hij. Net naar zijn eerste verjaardag Geen idee wat het gemiddelde is, maar elk kindje is anders.. de een is snel, en de andere pas heel laat. Niks is fout, ieder kind kiest zijn eigen tempo

één jaar geleden

Nu met 13 maanden zelfstandig stapje kunnen zetten.

één jaar geleden

Tussen de 10 en 11 maanden is ze begonnen met lopen langs de meubels etc. En ze is nu ruim 14 maanden en ze rent het hele huis door helemaal zelfstandig

één jaar geleden

Ons zoontje is 13 maanden en loopt net heel onhandig achter n loopwagentje, nog zeker niet zelfstandig!

één jaar geleden

Een dag na haar eerste verjaardag los maar vanaf een maand of 7 zelf staan en achter dingen lopen.

één jaar geleden

Net voor haar eerste verjaardag liep ze zelfstandig los. Nu 13,5m en rent heel het huis door

één jaar geleden

Onze zoon van ruim 13 maand loopt ook niet zelfstandig. Begint net stapjes te zetten aan de meubels

één jaar geleden

Nog niet hij is nu 13 maanden. Als ik zie hoe die ontwikkeling gaat denk ik ook niet dat je het heel erg kan pushen om het op een bepaald tempo te doen. Hij zal straks vast van de een op andere dag ineens lopen 🤣👍🏻

één jaar geleden

Ons zoontje liep met 11 maanden zelfstandig.

één jaar geleden

Ons dochtertje zette haar eerste losse stapjes op 11 maanden. Een maand later liep ze het hele huis rond.

één jaar geleden

Ons dochtertje nu 13 maanden loopt nog niet zelfstandig. Wel achter de loopkar of langs de meubels het komt vanzelf wel 😉