54 Reacties
één jaar geleden
Twee dochters gingen met 24 en 25 maanden lopen. Super zorgen om gemaakt, maar ze vonden het gewoon spannend en niet zo interessant. Hun broertje is nu 14 maanden en is er biijjjna. Stapt van meubels over en oefent met recht blijven staan zonder iets vast te houden. Ieder kind verschillend:)
één jaar geleden
Mijn dochter is erg onrustig en probeert veel te lopen maar valt veel en moet zo voorzichtig zijn met randen en punten omdat ze te ongeduld en onrustig is. Het consultatiebureau zei tegen mij dat het fijner was geweest als zij iets later begon met oefenen. Hoe ouder hoe stabieler en makkelijker ze het oppakken en dus minder vallen. Mijn dochter loopt 3 weken kleine stukjes los maar soms zo wild en ongeduldig. Ze kan niet rustig staan en rustige voorzichtige stapjes zetten zoals mij nichtjes dat wel deden, ze probeert te rennen en valt naar voren en dat 100 keer op een dag maar gaat steeds beter. Dus alles op zijn tijd en hoe ouder hoe makkelijker ze het oppakken. 👍🏻👍🏻
één jaar geleden
Vroege vogel hier. Met 10 maanden kon ze los haar eerste stapjes zetten en met 11 maanden echt lopen.
één jaar geleden
Mijn zoontje bijna 14 maanden, probeert wel omhoog te komen, maar dat lukt hem nog niet zelf. Als we hem voor de tafel of bank zetten, dan blijft hij wel een tijdje staan.
één jaar geleden
De oudste liep met 13 maanden. En de jongste zetten de eerste stapjes los vanaf 10 maanden. Dat heeft hij niet direct doorgepakt want pas net een paar dagen na zijn eerste verjaardag liep hij echt zelfstandig.
één jaar geleden
Paar dagen na zijn eerste verjaardag liep meneer helemaal los zowel binnen als buiten.
In het begin wel wat moeite met op schoenen lopen loopt het liefst op sokken😃
één jaar geleden
Onze oudste liep vanaf 13 maanden. Onze jongste is nu 13 1/2 maand en loopt sinds 24 december kleine stukjes los maar zie de stukjes met de dag langer worden