7 Reacties
één jaar geleden
Hier ook meestal maar 1 slaapje. Als hij in de ochtend moe is en echt moet slapen wordt het middagslaapje erg laat. Lastige fase maar even doorheen maar. Op de opvang doet hij ook maar 1 slaapje. Alleen in de middag.
één jaar geleden
Hier sinds kort ook 1 slaapje. Ik was bang voor hetzelfde, dus deed ‘s middags altijd heel erg mn best voor het 2e dutje. Dit was vaak maar een halfuur, en ze sliep onrustiger ‘s nachts dan dat ze nu doet.
Ik ben meegegaan in haar ritme en het gaat eigenlijk heel goed. 😌
één jaar geleden
Sinds een maand hier ook nog maar 1 slaapje. Want ze weigerde al weken haar tweede slaapje waardoor ze dan van 11 tot 7 wakker was. 😅
één jaar geleden
Reactie op Lin_86
Hoe heb je dit aangepast? Hoe slaapt ze nu (welke tijden)?☺️
We zijn gewoon meegegaan in wat zij aangaf. We merkten dat ze wat langer wakker bleef en ‘s middags echt moeite moesten doen voor haar dutje. We zijn hiermee gestopt en toen ging ze dus wel echt vermoeid naar bed ‘s avonds. Dus af en toe ‘s avonds wel iets moeten rekken.
Een paar geprobeerd en nu is ze vaak tussen 7.45 en 8.30 wakker, en gaat ze rond 12:45/13:00 uur slapen. Haar dutje varieert van 1 tot (soms) 2 uur. En ‘s avonds gaat ze vaak tussen 19.15/19.45 weer naar bed.
Hier komt ze ‘s nachts nog wel zo’n 2 keer, dan krijgt ze nog voeding. Dus ze slaapt niet door.
één jaar geleden
Hier sinds 11 maanden 1 slaapje. En nu heel af en toe weer twee. Veranderd per dag. Zo lang ze vrolijk is maak ik er geen probleem van en volg ik mijn dochter hierin.