4 Reacties
één jaar geleden
Hoi! Ik heb er 1 gehad, en vond het heel fijn! Het zetten zelf viel mij heel erg mee, ze verdoven de plek dus eigenlijk merk je er niet zoveel van. Naderhand werd de plek wel heel erg blauw/groen, schrik hier dus niet van (: verder vond ik het heel fijn, ik ben niet ongesteld geweest en had minder last van m'n hormonen als met de pil. Succes morgen!
één jaar geleden
Ja ik heb er één gehad. Het erin zitten viel mij toen erg mee.
Ik heb hem wel na een jaar eruit laten halen want ik merkte dat ik depressief werd, ik weet niet of het alleen daar mee te maken had hoor maar voelde mij wel beter toen het eruit was..
Ik heb nu gekozen voor de Mirena een hormoonspiraal. Heb ook vantevoren gevraagd en uitgelegd over de implanon waar ik bang voor was enzo.. toen kreeg ik de uitleg dat de hormoonspiraal niet rechtstreeks naar je bloed gaat en de implanon wel en dat ik daarom er last van gehad kan hebben...
één jaar geleden
Ik heb er 2x een gehad en was er heel tevreden mee. Het zetten zelf merk je echt heel weinig van. Alleen idd wat hier boven ook al gezegd word is de plek wordt heel blauw/groen/geel. Beetje beurs. Maar dat trekt ook weer snel bij ☺️