21 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter heeft de haren nog net niet lang genoeg voor een staartje, maar ik ben helemaal fan van anti-slip knipjes! Dit staat zo schattig en maakt haar ook echt een meisje, ik vind het geweldig 🥹 ze voelt ze praktisch niet zitten en daardoor laat ze ze ook goed zitten!

één jaar geleden

Veel verschillende soorten maar ik vind het een outfitje echt afmaken! 😍

één jaar geleden

Veel verschillende soorten maar ik vind het een outfitje echt afmaken! 😍
Super leuk! Mag ik vragen waar je die koopt? 😍

één jaar geleden

Reactie op Esther-x

Ik heb ze bij Hippestrik.nl weg! Heel veel soorten en keuze. Ik zou wel zeggen probeer er eerst 1 of 2 om te kijken of het werkt voor jullie, had ik ook gedaan. Maar toen het eenmaal werkte was ik zo om 🤭

één jaar geleden

Mijn meisje heeft al best lang haar maar het enige dat lukt is een staartje of een speldje in haar haar. Ze blijft niet lang genoeg stil zitten voor iets anders 😅

één jaar geleden

Ik heb deze anti slip speldjes voor ons meisje

één jaar geleden

Dit blijft de hele dag zitten

één jaar geleden

Reactie op Esther-x

Ik heb er heel veel, ook ter overname

één jaar geleden

Ik heb heel veel verschillende soorten antislip haarclipjes

één jaar geleden

Meisje Dapper op Instagram heeft hele leuke haar accessoires voor kindjes! Nu toevallig ook een Sint collectie online https://instagram.com/meisjedapper?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

één jaar geleden

Wij doen hier een staartje, en in of voor dat staartje een clipje van mama 😉 (insta: Dotje&Knotje)

één jaar geleden

Voor mijn dochter gebruikte ik met name speldjes, elastiekjes trok ze uit haar haren. Tips qua speldjes/elastiekjes Instagram: haargelukjes, Made-lief 😄

één jaar geleden

Reactie op Mandarijn2020

Voor mijn dochter gebruikte ik met name speldjes, elastiekjes trok ze uit h ...
Correctie: insta van Made-lief is made.lief.haarspeldjes

één jaar geleden

Ik vind dit heel gezellig staan bij haar! Zij laat knipjes dan weer totaal niet zitten..

één jaar geleden

Wou dat mijn baby überhaupt al haren genoeg had voor een staartje 🥲 Zo leuk al die meisjes mer clipjes en strikjes en staartjes 😍

één jaar geleden

Fan van knotjes

één jaar geleden

Waar kopen jullie de kleine elastiekjes? 🙈 Hier gisteren bij de kruidvat gekeken, maar daar verkopen ze ze niet meer 🙄 er hier ook maar eens aan beginnen haha. Mevrouwtje heeft bovenop nog niet heel veel haar, maar aan de zij/achterkant wel heel veel. Daarvoor leuke ideeën? 🤩 Bovenop een knipje en staartjes zag ik hier al als tip! 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op lisannexxx

Waar kopen jullie de kleine elastiekjes? 🙈 Hier gisteren bij de kruidvat g ...
So Low! Of zeeman heeft ze ook volgens mij

één jaar geleden

Hier doen we meestal een staartje. Is het makkelijkst. Soms ook 2 staartjes. Klipjes en speldjes blijven niet goed zitten en haalt ze vaak zelf eruit. Haarbanden moet ze niks van hebben 🤣

één jaar geleden

Onze dochter had bij de geboorte al heel veel haar, dus wij zijn al een stapje verder😛