11 Reacties

9 maanden geleden

Onze dochter lekt vaker door zodra haar rompers te klein worden. Daar gaat de luier niet goed van zitten. Ik las hier op het forum ook wel eens de tip om de romper s nachts niet vast te doen onderaan. Dat heb ik zelf nooit geprobeerd

9 maanden geleden

Wij doen een normale luier aan, maat 4 en daarna een broekje maat 5 erover. Lekt daarmee nooit door.

9 maanden geleden

Wij zijn bij de oudste overgestalt toen op wasbare nachtluier. Dat was de enige optie toen om niet drijfnat wakker te worden. 1 voordeel scheelt een hoop koste (aanschaf kost wat maar vervolgens kost het geen wegwerp luiers meer en maar 3x per week luiers wassen ipv elke dag het bed). Oudste heeft ze nog aan en inmiddels de jongeste nu ook.

9 maanden geleden

Reactie op PJBG

Wij doen een normale luier aan, maat 4 en daarna een broekje maat 5 erover. ...
Dit doe ik ook ! bij de andere kinderen werkt baby dry voldoende. Maar bij de jongste niet, doordat het soms aan de bovenkant wat op krult doe ik er dus een broekje overheen . Broekje kan je wel vaker dan één nacht gebruiken, omdat het uiteindelijk toch niet nat wordt

9 maanden geleden

Wij doen een wasbare luier over een wegwerp pamperbroekje van het merk pampers. Dochter is een buikslaper en was ook altijd nat, sinds we dit doen nooit meer! Ik doe ze nog wel een wegwerpluier aan omdat ik hetzelf een prettiger gevoel vind, ik zag de bijhorende was niet zitten. Maar op deze manier zijn de wasbare luiers nooit bevuild met stoelgang en volstaat een mini-wasje

9 maanden geleden

Maat groter van Pampers Premium Protection en een lossere romper doet wonderen:)

9 maanden geleden

Iets minder drinken geven is misschien ook nog een optie?

9 maanden geleden

Wij gebruiken 2 maten groter van baby dry. 's Avonds niet te veel meer drinken kan oom wel wat schelen maar geen idee of dat hij dat doet. En de romper niet te strak

9 maanden geleden

Wij doen inderdaad de romper niet vast, stoppen m gewoon bij haar broek in. Net als een hemd als het ware 😅 gaat over het algemeen goed, soms nog wel eens nat maar dan heeft ze gewoon mega veel geplast :)

9 maanden geleden

Wij hadden dit ook en vanalles geprobeerd. Wat wel werkte? Maar een knoopje van haar rompertje dicht en geen pyjama broekje meer aan. Nu al weken niet meer doorgelekt.

9 maanden geleden

Wij gaan nu normale luier maat 5+ aan doen met een broekje maat 6 erover