11 Reacties
één jaar geleden
Echt niet dat ik mijn kleine jongen voor een feestje s' avonds laat uit bed trek, enige reden waarom hij zo laat eruit wordt gehaald is als er een nood geval is of hij nog niet is wakker geworden voor een fles en schone luier. Heel leuk dat hij wilt dat de kleine mee gaat, maar dan moet het wel een kindvriendelijk tijdstip zijn. Ook al zou mijn zoontje 5 zijn, ik ga hem niet middernacht wakker maken zodat hun cadeautjes kunnen uitpakken.
Gewoon duidelijk grenzen aangeven en laat hem maar een optie zoeken die goed is voor de kleine zn slaapritme
één jaar geleden
Ik zou het zelf ook niet doen. Wat heeft die kleine eraan om op dat tijdstip die kant op te gaan?
één jaar geleden
Ik zou het eerlijk gezegd zielig vinden om hem uit zijn nachtslaap wakker te maken en hem ergens mee naartoe te nemen. Die van mij zou iig de rest van de nacht huilen en echt niet meer terug in slaap kunnen komen ergens anders, maar andere kindjes zullen daar wellicht wat beter tegen kunnen.
Het bijvoorbeeld naar de middag verplaatsen vind ik inderdaad een veel beter idee. Als er geen rekening gehouden kan worden met het ritme van een baby, is het hier altijd zo dat we gewoon niet kunnen komen.
Je kindje heeft er ook helemaal niks aan, lijkt me voor hem veel leuker als het op een moment gevierd wordt wanneer hij er wel gewoon bij kan zijn.
één jaar geleden
Kan je er niet eerder heen en dat je de kleine alvast daar op bed legt. Dan leg je haar om half 8 of 8 uur (iets later dan normaal) daar op bed en dan slapen tot jullie naar huis gaan. Dan hoeft de kleine maar 1 keer wakker gemaakt te worden als jullie naar huis willen en niet 2 keer.
één jaar geleden
Reactie op Anna987
Wij hebben dit ook al 3x gedaan en was geen probleem qua ritme. Je kan het ...
Correctie: ik dacht dat je daar al zou zijn en hem dan op zijn normale tijd daar in bed zou leggen en eruit halen als je weer naar huis gaat (kan me niet voorstellen dat jullie echt pas om 22u die kant op gaan toch?).
VRIEND
één jaar geleden
Als mijn vriend dit zou voorstellen zou ik zeggen koekoek, ga maar alleen. Wat heeft een kind van 1 daar nou aan 🫣. Ik vind je voorstel verstandig en ook veel leuker voor beide kanten (zowel jullie als zijn familie).