9 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben net ook een lastige periode met slapen achter de rug, nu weer voorbij gelukkig. Rond deze tijd is een slaapregressie, kiezen kunnen ze ook last van hebben omdat als ze liggen er meer druk op komt, qua overdag dat het wel goed lukt; ze bouwen de pijn gedurende de dag natuurlijk helemaal op, dus ze kunnen het aan tot op een bepaald moment en dat bepaalde moment is vaak s’ nachts
één jaar geleden
Hier ook... Maar hier is het dan met 'n klein flesje direct weer goed. Weet dat veel ouders dat niet doen, uit angst dat ze eraan wennen. Ik merk dat ze 't flesje soms leegdrinkt, soms (veel) laat staan. Dus ik heb daar niet zo'n angst voor. En ze slaap dan zo weer door tot soms wel 8u...ook wat waard... 😂
één jaar geleden
Hier ook opeens weer een hele slechte slaper afgelopen anderhalve week, soms zien we echt elk uur op de klok voorbij komen. We hebben het idee dat het een opleving van verlatingsangst is. Hopelijk keert het snel weer om, want ik raak wel weer uitgeput zo onderhand. Sterkte aan alle ouders hier 🤗
één jaar geleden
Hier hetzelfde! Ze sliep eindelijk goed van +\- 19:00 tot 06:30 waar we echt heel blij mee waren na 12 maanden slecht slapen. En nu na ongeveer 2 weken begint het weer steeds slechter te gaan. Ik denk ook mede door verkoudheid. Hoop toch echt dat dit kort gaat duren en we snel weer terug naar die eindelijk goede nachten gaan