11 Reacties
één jaar geleden
Ja herkenbaar en bij mij is het een huidaandoening, lichen sclerosus.
Ik zou naar de huisarts gaan en doorverwijzing gyn vragen. Niet blijven aanmodderen.
één jaar geleden
Ik zou inderdaad ook een doorverwijzing vragen.
Ik heb zelf gelezen dat je elkaar tijdens seks ook kunt blijven besmetten met een infectie, waardoor hij telkens terugkomt.
Door hormonen kan je vagina ook gevoeliger zijn voor infecties.
De bron kan ik niet zo snel vinden.
één jaar geleden
Nou, ik heb dit ook! Ik dacht eerst dat het een schimmelinfectie was dus daarvoor canesten gyno gebruikt, maar deed voor mijn gevoel niks. Toen even afgewacht en na twee weken was het ook weg, maar nu om de zoveel weken lijkt het wel terug te komen? Soms duurt het een paar dagen, soms een halve dag. Heb ik iedereen eeeeenorme jeuk aan mijn vulva/ingang vagina? 1 van mijn binnenste schaamlippen zwelt ook helemaal op, wordt echt mega dik gewoon? Ik heb voorheen nooit problemen gehad aan m’n vulva, dus echt na de zwangerschap pas… Heb trouwens ook heel erg last van vochtige/veel afscheiding, echt van dat vruchtbare afscheiding. Had ik voorheen bij pilgebruik (ben nu weer aan de pil sinds januari) nooit… 😟
één jaar geleden
Reactie op MarijkeYoshi
Ja herkenbaar en bij mij is het een huidaandoening, lichen sclerosus.
Ik z ...
Heb jij daarvoor antibiotica gekregen en ben je ervan genezen?
één jaar geleden
Reactie op mommy to be 🤰🏻
Heb jij daarvoor antibiotica gekregen en ben je ervan genezen?
Nee. Lichen sclerosus is helaas niet op te lossen met een medicijn. Het is een chronische huidaandoening.b
één jaar geleden
Nou, ik heb dit ook! Ik dacht eerst dat het een schimmelinfectie was dus da ...
Ik heb precies het zelfde! Dus waarschijnlijk toch door zwangerschap/bevalling gekomen.. wordt er ook gek van!
één jaar geleden
Ik heb precies het zelfde! Dus waarschijnlijk toch door zwangerschap/bevall ...
Ga wel alsjeblieft naar de huisarts. Al is het alleen maar voor de bevestiging van dit. Maar als het wel iets anders is kun je er beter zsm bij zijn.
één jaar geleden
Reactie op MarijkeYoshi
Ga wel alsjeblieft naar de huisarts. Al is het alleen maar voor de bevestig ...
😖 heb een afspraak gemaakt voor morgenochtend. Kreeg ineens stress van je berichtje 🥵 hopelijk is het niks geks
één jaar geleden
Was toch een vaginale schimmelinfectie. Krijg er een eenmalige pil voor en dan zouden de klachten met een paar dagen over moeten zijn. Niks geks dus gelukkig 😁
één jaar geleden
Was toch een vaginale schimmelinfectie. Krijg er een eenmalige pil voor en ...
Fijn!