41 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier is het 18 graden op zijn slaapkamer. Hij heeft een romper aan zonder mouwen en een dikke winterslaapzak (3,0 TOG). Als de temperatuur op zijn kamer onder de 16 graden komt, ben ik van plan om hem een dun broekje er bij aan te doen.
Ons zoontje blijft goed op temperatuur maar het kan licht vari毛ren per kind. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb op mijn opleiding geleerd dat het beter is om ze te koud te kleden als te warm. Natuurlijk wil je de perfecte balans hebben dus voel aan het nekje van je kindje.
Leuk weetje: tussen de 16 en 18 graden is de ideale slaap temperatuur 馃槉
茅茅n jaar geleden
Korte mouwen romper, feetje pyjama, slaapzak met mouwe (2,5 tog) en Fedde en Kees lakentje met dun wollen dekentje. Moet wel zeggen dat wij in een oud huis wonen en het al best koud is. Ze werd steeds wakker met een koud nekje en nu slaapt ze weer stukken beter.鈽猴笍
茅茅n jaar geleden
Hier 19 graden in huis en hij slaapt met een romper zonder mouwen.. een pyama (shirt en broek lang)en een slaapzak van 0,5 tog zonder mouwen
茅茅n jaar geleden
Feetje pyjama en dan een teddy slaapzak van puckababy. Werkt voor nu prima.
茅茅n jaar geleden
Een lange mouw romper en dun pyjamabroekje in een Hema slaapzak van 3.0 TOG. Ongeveer 17 graden op de slaapkamer van ons zoontje.
茅茅n jaar geleden
Reactie op BillieG
Wij hebben een korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en lange broek ...
Hier ook.馃Slaapzak 2.5 tog en laken en wollen deken... en dan nog een koud nekje.馃槄
茅茅n jaar geleden
Net zoals anderen heeft mijn zoontje ook een korte mouwen romper, dunne lange mouwen pyjama en tog 3 slaapzak aan. Maar eigenlijk nog geen idee wat ik moet doen als het kouder gaat worden. Hij gaat in de nacht z鈥檔 hele bedje door en rolt alle kanten op om vaak in een hoek te belanden met z鈥檔 kontje in de lucht. Een deken daar overheen doen is dus niet echt een optie 馃槄. Hij slaapt wel super goed de nacht door. Iemand idee毛n?
茅茅n jaar geleden
Nu lange mouwen romper, feetje pyjama, slaapzak 3 tog met mouwen, fedde en kees laken en wollen deken. Het is hier ook vrij fris en ze koelt 's nachts flink af.