41 Reacties

茅茅n jaar geleden

Nou het wordt idd lekker koud! Nu deze dag en nacht lijkt het mee te vallen, dus een winterslaapzak zonder mouwen en een lange mouwen romper, maar gisteren nog wel een pyjama broekje erbij aangedaan

茅茅n jaar geleden

Hier een slaapzak zonder mouw met pyjama als hij na bed gaat.. en als wij na bed gaan krijgt hij zijn deken over.. bij ons zijn de nachten nu ook rond de 17 graden

茅茅n jaar geleden

Romper korte mouw, Feetje pyjama en winter slaapzak Hema zonder mouwen en het is hier ook rond de 17/18 graden.

茅茅n jaar geleden

Wollen boxpakje van Dilling. Met nu nog een korte mouwen romper en slaapzak van 2.4 tog zonder armen. Als het kouder wordt doe ik eerst de mouwen weer aan de slaapzak en daarna een lange romper erbij.

茅茅n jaar geleden

Hier is het 18 graden op zijn slaapkamer. Hij heeft een romper aan zonder mouwen en een dikke winterslaapzak (3,0 TOG). Als de temperatuur op zijn kamer onder de 16 graden komt, ben ik van plan om hem een dun broekje er bij aan te doen. Ons zoontje blijft goed op temperatuur maar het kan licht vari毛ren per kind. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb op mijn opleiding geleerd dat het beter is om ze te koud te kleden als te warm. Natuurlijk wil je de perfecte balans hebben dus voel aan het nekje van je kindje. Leuk weetje: tussen de 16 en 18 graden is de ideale slaap temperatuur 馃槉

茅茅n jaar geleden

Wij hebben hier een winterslaapzak en haar kleertjes aan

茅茅n jaar geleden

Korte mouwen romper, feetje pyjama, slaapzak met mouwe (2,5 tog) en Fedde en Kees lakentje met dun wollen dekentje. Moet wel zeggen dat wij in een oud huis wonen en het al best koud is. Ze werd steeds wakker met een koud nekje en nu slaapt ze weer stukken beter.鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Hier 19 graden in huis en hij slaapt met een romper zonder mouwen.. een pyama (shirt en broek lang)en een slaapzak van 0,5 tog zonder mouwen

茅茅n jaar geleden

Hier een slaapzak tog 1.5 met lange mouwen romper en het boven stukje van het feetje pyama

茅茅n jaar geleden

Mouwloze romper en een katoenen slaapzak met lange mouwen. Soms ook een broekje want de slaapzak is aan de onderkant open. Hij slaapt bij mij in bed.

茅茅n jaar geleden

Hier een lange mouwen romper, lange mouwen pyjama en een wollen slaapzak zonder mouwen. Die laatste bevalt zoooo goed, bij verschillende temperaturen slaapt ie toch lekker!

茅茅n jaar geleden

Bij ons is het zo鈥檔 16 graden op zijn kamertje. Dus winterslaapzak, romper en dunne pyjama met lange mouw en het broekje ook aan. Als hij zijn broekje niet aan heeft dan is ie vanaf 03:00 wakker ivm de kou 馃槀

茅茅n jaar geleden

Feetje pyjama en dan een teddy slaapzak van puckababy. Werkt voor nu prima.

茅茅n jaar geleden

Een lange mouw romper en dun pyjamabroekje in een Hema slaapzak van 3.0 TOG. Ongeveer 17 graden op de slaapkamer van ons zoontje.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en lange broek en een winterslaapzak met lange mouwen. Wij hebben een echt koukleum 馃お

茅茅n jaar geleden

Reactie op BillieG

Wij hebben een korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en lange broek ...
Hier ook.馃Slaapzak 2.5 tog en laken en wollen deken... en dan nog een koud nekje.馃槄

茅茅n jaar geleden

Net zoals anderen heeft mijn zoontje ook een korte mouwen romper, dunne lange mouwen pyjama en tog 3 slaapzak aan. Maar eigenlijk nog geen idee wat ik moet doen als het kouder gaat worden. Hij gaat in de nacht z鈥檔 hele bedje door en rolt alle kanten op om vaak in een hoek te belanden met z鈥檔 kontje in de lucht. Een deken daar overheen doen is dus niet echt een optie 馃槄. Hij slaapt wel super goed de nacht door. Iemand idee毛n?

茅茅n jaar geleden

Wat doen jullie nu aan? Hier echt maar 13 graden in de slaapkamer!

茅茅n jaar geleden

Nu lange mouwen romper, feetje pyjama, slaapzak 3 tog met mouwen, fedde en kees laken en wollen deken. Het is hier ook vrij fris en ze koelt 's nachts flink af.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Celestevdw

Nu lange mouwen romper, feetje pyjama, slaapzak 3 tog met mouwen, fedde en ...
Jaa hier ook zo koud pff.. hoe moet dat als het echt winter is 馃檲