41 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier korte mouwen romper en pyjama. Hij heeft het snel warm en slaapt bij ons in bed/tegen mij aan. Ook maar 16/17 graden op de slaapkamers

茅茅n jaar geleden

Reactie op Merel 94

Wat doen jullie nu aan? Hier echt maar 13 graden in de slaapkamer!
Misschien een idee om een netatmo thermostaat aan te schaffen zodat je de verwarming op de slaapkamer kan instellen op een minimum temperatuur. Zo doen wij het ook (jaren 30 huis dus wordt anders echt heel koud).

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Misschien een idee om een netatmo thermostaat aan te schaffen zodat je de v ...
O dat ken ik niet! Wij hebben ook een oud huis

茅茅n jaar geleden

Reactie op Merel 94

Jaa hier ook zo koud pff.. hoe moet dat als het echt winter is 馃檲
Wij hebben gelukkig een airco op de overloop die we op een beetje verwarmen zetten en haar deur dan op een kiertje.馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Celestevdw

Wij hebben gelukkig een airco op de overloop die we op een beetje verwarmen ...
Ohh dat is lekker! Ja ik vind het lastig, gaan we de verwarming aanzetten, want hij is best veel aan het hoesten al en ben bang dat de verwarming het erger maakt, maarja die kou is ook niks 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Welke hebben jullie dan gekocht? Ik zie zo veel verschillende

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Tessa-

Wij hebben dat van Tado en hebben inderdaad ook een minimum temperatuur ingesteld.

茅茅n jaar geleden

Hier is het 13-14 graden snachts. Hij draagt een Hema tog 3 slaapzak met lange mouwen en een wollen lange mouwen romper en legging van Dilling. Sinds m鈥檔 zoontje wol draagt snachts gaat het met de temp. Goed.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jenfromtheblock

Hier is het 13-14 graden snachts. Hij draagt een Hema tog 3 slaapzak met la ...
Heb je onder of over die wollen romper en legging niks meer behalve de slaapzak?

茅茅n jaar geleden

Reactie op 2022anne

Heb je onder of over die wollen romper en legging niks meer behalve de slaa ...
Ja niks verder. Toen ik die nog niet had gekocht had ons zoontje bij 16 graden een dikkere korte mouwen romper aan met pyama eroverheen. Hij had met katoen gewoon nog heel koud. Wol reguleert de temperatuur echt veeeel beter. Er zijn ook meerdere topics daarover.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een winter slaapzak van Daalouma (merino wol en linnen) hij slaapt er in een lange mouw romper onder en nog lekker warm. Als het kouder wordt kan hij nog meer laagjes eronder aan

茅茅n jaar geleden

Puckababy slaapzak 4 seizoenen (beide slaapzakken aan elkaar), korte mouwen rompertje, pyjama broekje en sokjes.

茅茅n jaar geleden

Bij ons koelt de slaapkamer 鈥榮 nachts af tot 18掳C. Zij draagt een winterslaapzak zonder mouwen, lange romper en pyjamaatje.

茅茅n jaar geleden

Hier is het 鈥榮 nachts 18 graden. Ze draagt een winterslaapzak zonder mouwen, een romper met lange mouwen en een legging. Kleding is trouwens vaak van wol, voornamelijk van Dilling. Hebben we zelf ook vaak aan 馃槉 Mocht het kouder worden dan gaan de mouwen eraan.

茅茅n jaar geleden

Bij ons koelt het snacht ook erg af, ze draagt een tog 3 slaapzak, pyjama en romper geen mouw of korte mouw. Daarbij hebben we een extra verwarming op haar kamer staan die ervoor zorgt dat het eigenlijk continu rond de 19 graden blijft op haar kamertje.

茅茅n jaar geleden

Ben heel benieuwd. Wat is de temperatuur als het is afgekoeld bij jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op 2022anne

Ben heel benieuwd. Wat is de temperatuur als het is afgekoeld bij jullie?
Hier op z'n koudst nu 12/13 graden

茅茅n jaar geleden

Ik lees veel over dekentjes. Hoe doen jullie dat? Mijn zoontje rolt het hele bed door 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Helenaschol

Ik lees veel over dekentjes. Hoe doen jullie dat? Mijn zoontje rolt het hel ...
Dat vraag ik me dus ook altijd af!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Helenaschol

Ik lees veel over dekentjes. Hoe doen jullie dat? Mijn zoontje rolt het hel ...
Wij gebruiken een Fedde en Kees lakentje met daar overheen een wollen dekentje en die stoppen we ook lekker strak in. Ze kan alle kanten op rollen maar blijft dan wel grotendeels onder dekentje.馃槉