8 Reacties
één jaar geleden
Ik lees mee, soortgelijk situatie hier. Ons zoontje wordt volgende week 1 jaar.
één jaar geleden
Onze dochter wordt volgende week 1 en zij heeft dit 2-3 weken geleden gehad. En dan ook echt 2-3 weken lang dit krijsen als ze naar bed ging.
Echt huilen, huilen en zodra je er op pakte was het weer goed. Maar als ze weer in bed gelegd werd was het weer krijsen. Ik vond die weken echt heel pittig en dat ik echt dacht wat is dit?
Heel veel getroost en er even bij gebleven door aai over dr bolletje, of even rommelen op dr kamer maakte haar weer rustig en sinds zondagavond is de rust weer terug gekeerd. Ze brabbelt nu wel veel meer en probeer ook meer rechtop te staan. Dus ik denk een soort van ontwikkeling die ze weer doormaakte?
Sterkte en het komt uiteindelijk goed 🤗
één jaar geleden
Jep hier ook gehad.
Dochter is vorige week 1 geworden, het gaat over maar kost veel geduld 😅 wij bleven dan bij haar zitten met hand op dr borst zodat ze rustig bleef en dan viel ze in slaap. We moesten hier alleen wel wat tijd voor nemen hoor, heb er soms wel 1,5 uur naast gezeten maar nu gaat het weer prima en slaapt ze weer rustig als ze in bed gelegd wordt!
één jaar geleden
Onze draak van bijna 1 is nooit een fantastische slaper geweest, maar sinds deze week ook inderdaad krijsen, niets is goed tenzij hij bij mij ligt.. ik hoor iedereen om me heen zeggen 'het is een fase' maar als je al 12 maanden maar 2/3 nachten per maand kan doorslapen hakt dit er extra in. Ik praat mezelf moed in door te denken dat dit door een sprongetje komt en dus vanzelf weer over moet gaan
één jaar geleden
Pffff ja. Wat een ellende hier! Slaapt 1,5/2 uurtjes aan een stuk en dan huilen huilen huilen. Alleen een fles maakt hem rustig .. maar dan drinkt hij super veel ... Maak ik me daar weer zorgen over. Lekt hij door want luiers kunnen zoveel melk niet aan dus dan weer 😭
Ik weet ook even niet waar ik het zoeken moet en of dat wat ik doe goed is 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Hier ook zo mijn dochtertje is 17 november een jaar geworden en zat toen in een sprong, het slapen begon toen ook een drama toen worden. Terwijl ze vanaf de geboorte al gelijk door sliep dus ik ben ook ten einde raad. Zodra ik haar na de fles in bed leg is het krijsen niet in normaal dan haal ik haar er toch maar uit en valt ze op mijn arm in slaap. De afgelopen weken is ze ook wel erg verkouden geweest en afgelopen week buikgriep. Maar de afgelopen 2 nachten is het weer zover dat ze niet zelfstandig wilt slapen. Hoelang duurt deze fase😬🤔