27 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Aah oke, ja vroeg me het oprecht af..
Ik kan het ook echt niet voor me zien. Maar wij eten maximaal eens per week aardappels - vleesvervanger - groenten en juist heel veel gerechten uit keukens waar veel kruiden worden gekookt. Bijvoorbeeld veel Indiase gerechten waar je met dezelfde basis ingrediënten (Kikkererwten, wortel, aardappel, aubergine, rijst, linzen) door steeds andere kruiden toe te voegen hele andere smaken krijgt.
Pastasaus doe je toch ook wel iets van tijm/basilicum/Oregano door lijkt me? En groenten uit de oven met Komijn of nootmuskaat zijn ook zoooo veel lekkerder dan slapgekookte zonder kruiden.
één jaar geleden
Reactie op Veer21
Ik kan het ook echt niet voor me zien. Maar wij eten maximaal eens per week ...
Naja dit dus.. lijkt me ook erg saai om geen kruiden te gebruiken.
Daarom was ik ook oprecht benieuwd hoe ze het dan deden..
Maar misschien ook maar net wat je gewend bent.
Ik heb een tijdje op koemelk en soja vrij dieet gezeten. Toen in de borstvoeding periode.. maar man wat vond ik het afschuwelijk.. ook heel anders eten en alternatieve producten. Ik vond het geen zak aan.. maar denk ook puur omdat je het niet gewend bent.
één jaar geleden
Wij gebruiken altijd kruiden bij het eten.
Helaas lijkt onze jongste dochter allergisch te zijn voor kaneel en knoflook.
Dinsdag hebben we overleg met het ziekenhuis. Dan weten we of en hoe we andere kruiden kunnen proberen.
Opeens smaakt ons eten een beetje anders 😅
We kunnen zeker apart koken hoor, maar daar hebben we soms gewoon even geen tijd voor.
Potjes wil je niet echt meer eten. Ze eet graag met de pot mee.