26 Reacties

één jaar geleden

Misschien de romper een maat groter proberen, dat werkte hier wel is

één jaar geleden

Zit 2 luiers voor een kindje wel lekker? Wat een toestand tussen hun benen 🤣 maar als het werkt 👍🏻 ik gebruik pampers voor de nacht maar ik raak nu wel verpest omdat dit echt hele fijne luiers zijn 🫣

één jaar geleden

Reactie op Mommiejam

Zit 2 luiers voor een kindje wel lekker? Wat een toestand tussen hun benen ...
merken ze niks van. Ik denk dat het zelfs lekkerder zit doordat de luier niet kan schuiven ofzo want het broekje houd alles op zn plek.

één jaar geleden

Reactie op Liv1217

Sorry misschien heeft dit niets met de topic te maken maar mag ik vragen wa ...
Hahaha ik moet hier stiekem wel om lachen. Ik vind het ook absurd én ik doe het zelf ook ;).. juist doordat hij op zijn buik slaapt en ook nog z’n beentjes onder zich heeft loopt het denk ik aan de voorkant vooral uit zijn luier. Door een tweede luier andersom aan te doen zit er aan de voorkant ook een ‘hoge’ rand, waardoor het dan dus wel goed gaat! 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op Blossum

Hahaha ik moet hier stiekem wel om lachen. Ik vind het ook absurd én ik doe ...
ooow heel herkenbaar hoe je zoontje slaapt en met de luier! M'n zoontje slaapt precies ook zo en idd lekt de luier omdat hij zo bol staat aan de voorkant. Wat een goede tip 2 luiers. Scheelt halverwege de nacht verschonen.

één jaar geleden

Dit hadden wij ook paar tips die misschien kunnen helpen: - rompertje open laten aan de onderkant, heeft luier meer ruimte - grotere luier achterstevoren er overheen doen - ander merk proberen, bijv Etos luiers zijn breder en Kruidvat zijn smaller. - als ze nog een fles krijgt een kleinere fles aanbieden, waardoor ze minder plast in de nacht