18 Reacties
茅茅n jaar geleden
Onze dochter heeft die alweer aan sinds het kouder is. Moet wel zeggen ze is best een koukleum en doe er nu het zo rond 15/16 graden is overdag ook geen trui eroverheen 馃檪
茅茅n jaar geleden
Nu al 's nachts een lange mouwen romper en onder een blousje ook. Onder een trui/vestje korte mouw.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Manu26
Nooit. Zit nooit lekker onder een trui of longsleeve.
Bij de oudste ook ...
Hier ook nooit. Vreselijk met aan/uitkleden 馃槀 en hij heeft het ook makkelijk warm. Ik doe eerder een dikker shirt/trui aan dan romper lange mouwen. Bij de oudste ook nooit gedaan.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Manu26
Nou idd. Wat een gewurg馃槄馃ぃ
Echt he 馃槀 ik vind shirt lange mouwen al toestand, laat staan dat je dan ook nog die lange mouwen van de romper aan moet doen 茅n fatsoenlijk in die lange mouwen van dat shirt moet krijgen 馃ぃ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Echt he 馃槀 ik vind shirt lange mouwen al toestand, laat staan dat je dan oo ...
Hahaha jaa drama... en dan moet je ook nog een kind hebben dat aan en uitkleden en verschonen de hell vind.. naah dan is het helemaal rodeo tijd hier op aankleed kussen 馃ぃ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Manu26
Hahaha jaa drama... en dan moet je ook nog een kind hebben dat aan en uitkl ...
Sow echt he. Alsof ze wat aangedaan word omdat je een shirt bij ze aan doet.. 馃ぃ馃き
茅茅n jaar geleden
Ow mijn dochter draagt altijd lange mouwen rompers. Nu lange mouwen romper met een trui of sweater erover en zomers alleen een lange mouwen romper met een broekje. Alleen als het zomer is korte mouwen 馃馃 ik koop mijn rompers altijd iets te groot is makkelijk aan trekken.
茅茅n jaar geleden
Lange mouwen romper hier nog niet nodig overdag. Overigens geen moeite met aantrekken. Ze snapt dat ze haar armpjes door de mouwen heen moet doen. Net zoals ze haar armpjes in de lucht steekt als de romper/shirt/trui/etc uit moet