18 Reacties

茅茅n jaar geleden

Soms heeft hij alleen een dun lange mouwen shirt aan dan doe ik wel eens een lange mouwen romper. Onder truien etc. gewoon korte mouwen.

茅茅n jaar geleden

Zelfde als Marije19. Ons zoontje heeft het snel warm, dus tot nu toe nog geen lange mouwen nodig. Heel misschien als het ergens echt koud wordt in de winter

茅茅n jaar geleden

Ook idd onder een trui korte mouwen, wel snachts een lange mouwen romper

茅茅n jaar geleden

Onze dochter heeft die alweer aan sinds het kouder is. Moet wel zeggen ze is best een koukleum en doe er nu het zo rond 15/16 graden is overdag ook geen trui eroverheen 馃檪

茅茅n jaar geleden

Nooit. Zit nooit lekker onder een trui of longsleeve. Bij de oudste ook nooit gedaan.

茅茅n jaar geleden

Nu al 's nachts een lange mouwen romper en onder een blousje ook. Onder een trui/vestje korte mouw.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Nooit. Zit nooit lekker onder een trui of longsleeve. Bij de oudste ook ...
Hier ook nooit. Vreselijk met aan/uitkleden 馃槀 en hij heeft het ook makkelijk warm. Ik doe eerder een dikker shirt/trui aan dan romper lange mouwen. Bij de oudste ook nooit gedaan.

茅茅n jaar geleden

Hier al een tijdje. Lekker warm. Gaat prima onder truien en longsleeves, alleen even zorgen dat de mouwen niet omhoog zitten...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier ook nooit. Vreselijk met aan/uitkleden 馃槀 en hij heeft het ook makkeli ...
Nou idd. Wat een gewurg馃槄馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Nou idd. Wat een gewurg馃槄馃ぃ
Echt he 馃槀 ik vind shirt lange mouwen al toestand, laat staan dat je dan ook nog die lange mouwen van de romper aan moet doen 茅n fatsoenlijk in die lange mouwen van dat shirt moet krijgen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Echt he 馃槀 ik vind shirt lange mouwen al toestand, laat staan dat je dan oo ...
Hahaha jaa drama... en dan moet je ook nog een kind hebben dat aan en uitkleden en verschonen de hell vind.. naah dan is het helemaal rodeo tijd hier op aankleed kussen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik heb van bovenstaand eigenlijk nooit last 馃ぃ hier standaard lange mouwen romper met dit weer. Mouw oprollen, vastpakken met hand, handje van je kind pakken, uiteinde om de handjes heen en dan trek je m zonder problemen aan hoor 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Manu26

Hahaha jaa drama... en dan moet je ook nog een kind hebben dat aan en uitkl ...
Sow echt he. Alsof ze wat aangedaan word omdat je een shirt bij ze aan doet.. 馃ぃ馃き

茅茅n jaar geleden

Ow mijn dochter draagt altijd lange mouwen rompers. Nu lange mouwen romper met een trui of sweater erover en zomers alleen een lange mouwen romper met een broekje. Alleen als het zomer is korte mouwen 馃馃 ik koop mijn rompers altijd iets te groot is makkelijk aan trekken.

茅茅n jaar geleden

Nooit, echt super onhandig. Bij de oudste een x geprobeerd maar wat een verschrikking. Gewoon een normale romper met truitje eroverheen is voldoende. Mijn kindje beweegt zoveel, kan mij niet voorstellen dat ze het koud heeft haha.

茅茅n jaar geleden

Eigenlijk altijd tenzij heel warm :) ze steekt zelf haar armpje erdoorheen dus herken de moeilijkheden niet haha

茅茅n jaar geleden

Lange mouwen romper hier nog niet nodig overdag. Overigens geen moeite met aantrekken. Ze snapt dat ze haar armpjes door de mouwen heen moet doen. Net zoals ze haar armpjes in de lucht steekt als de romper/shirt/trui/etc uit moet