30 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, Ons zoontje van 11,5 maanden loopt ook nog niet! Hij trekt zich wel op en probeert langs alle meubilair te lopen.. maar zelfstandig stapjes zetten doet die nog niet. 😊

één jaar geleden

Mijn dochter was heeeeel vroeg met alles omrollen, kruipen etc... dus had gedacht dat ze zeker voor haar 1 jaar zal gaan lopen. Maar wordt over 3 weken 1 jaar en loopt ook niet. Ze is nu weer druk met geluidjes maken en spraak. Dus haar focus ligt nu daar op 😝 andere prioriteit. Hihi wel lekker fietsen en lopen met haar loopwagen. 👍🏻 alles op zijn tijd vind het wel fijn dat ze nog niet kan lopen.

één jaar geleden

Nope, ons zoontje ook bij 16 maanden ‘pas’

één jaar geleden

Ons zoontje is erg goed in tijgeren. Sinds twee weken duwt hij z’n knietjes wel eens onder zich in kruisstand maar hij weer dag tijgeren sneller gaat bij hem. Sinds een week trekt hij zich wel eens op aan een kast of de box. Maar staan mag het nog niet echt genoemd worden. Hij is 11 maanden en een week. Ik ben wel blij dat het lopen nog f duurt want dan niet ik heel veel beter gaan opletten 😅…

één jaar geleden

Mijn zoontje stond vanaf 10 maanden maar nu met bijna 1 jaar loopt hij nog niet los. Wel langs de tafel of bank en soms aan mijn handen, maar nog niet zelfstandig. Is ook wel spannend natuurlijk. 😊

één jaar geleden

Nope hier ook nog niet. Wel optrekken en overal langs lopen. Ik vind het prima zo. Ieder op zijn eigen tempo.

één jaar geleden

Hier wordt er flink wat afgelopen, maar wel altijd aan de hand. Ik hoop dat hij snel los kan lopen. Vooral voor mijn rug want die heeft het zwaar te verduren.

één jaar geleden

Hier ook nog niet, ze schuift op der kont alle kanten op. Probeert zich wel op te trekken, maar zelfs dit lukt nog niet 🤣. Ze loopt wel aan 2 handen, en dat doet ze maar al te graag

één jaar geleden

Hier trekt ie zich overal aan op, maar echt stapjes zetten of lopen nog geen sprake, al wil die zelf al te graag😅

één jaar geleden

Ze zeggen dat het vanaf het moment van optrekken en staan ongeveer 4 maanden duurt tot ze gaan lopen, maar ieder kindje is anders. Mijn dochter was met alles heel snel en kon met 10 maanden losse stappen zetten en toen ze bijna 11 maanden was echt lopen. Vanaf eind 6, begin 7 maanden kon ze kruipen en staan. Dus hier kloppen die 4 maanden wel. Het lopen is soms wel makkelijker dan kruipen. Vooral nu het zo vies weer is, dan kunnen we wel lekker naar buiten. Al loopt ze nog steeds wel als een dronkenlap hoor😂

één jaar geleden

Mijn dochter is 12 maanden en loopt ook nog niet. Trekt haarzelf nog niet op en gaat ook nog niet zelfstandig zitten. Ze kan wel heel goed los zitten, maar gaat ook zelden van zitten naar een andere houding dit durft ze alleen in de box. Ik begin me ook een beetje zorgen daarom te maken.. Maar mentaal is ze al onwijs ontwikkeld. Ze kan heel goed communiceren met me en weet precies wat ik haar bedoel en ze luisterd ook al als iets niet mag en kan heel goed delegeren en wijzen wat ze wilt. Ik had gelezen als fysiek wat achter lopen het andere eerder aan het ontwikkelen is dus ik hou me daar maar een beetje aanvast. Dus ik begrijp heel goed je onrust erover

één jaar geleden

Ons zoontje trok zichzelf op met 6 maanden en liep los voordat hij 10 maanden was. Nu net 11 maanden en rent de hele dag rond. Geniet nog maar even van de rust als ze nog niet het hele huis onveilig maken, hahah 😬😅

één jaar geleden

Ons zoontje van 11 maanden loopt ook niet en tijgert ook nog niet. Hij begint wel steeds vaker op handen en knieën te zitten en lijkt te gaan kruipen!

één jaar geleden

12 maanden en loopt aan meubels (stoelen duwen bijv) en kan lang zelfstandig staan, maar loopt nog niet. Komt vanzelf wel

één jaar geleden

Mijn zoontje kon 2 dagen voor zn 1e verjaardag helemaal los lopen. Het ging ineens heel hard!

één jaar geleden

Volstrekt normaal toch om met 11 maanden nog niet te lopen? 🙈 Ons zoontje is deze week 1 geworden. Loopt al een hele tijd langs meubels, maar los lopen echt nog niet. Los staan ook niet

één jaar geleden

Ons zoontje van 11 maanden loopt ook niet en tijgert ook nog niet. Hij begi ...
Hier precies t zelfde komt vanzelf laat m nog maar lekker even baby zijn🥰

één jaar geleden

Mijn dochter liep met 11 maanden.

één jaar geleden

Het is maar net wat ze interessant vinden om te leren. Mijn dochter is 11 maanden en is heel erg bezig met grove motoriek. Ze loopt langs de meubels en kan aan een hand lopen en probeert los te staan. Maar de fijne motoriek daarentegen haha 🙈

één jaar geleden

Mijn zoontje is een kontschuiver, heeft nooit getijgerd of gekropen. Hij probeert heel soms op 1 knie omhoog te komen. Maar verder 0,0 intentie om überhaupt te gaan staan 😅. Volledig omrollen kon hij pas met 10 maanden. Hij kan sinds een paar weken eindelijk van lig naar zit. Ik maak me er persoonlijk niet druk om, hij is een vrolijk ondernemend ventje. Dingen als een stapeltoren bouwen kan hij wel.