15 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd, lijkt me heel leuk inderdaad. Mijn zoontje loopt sinds september aan mijn hand en wilt dit ook de hele dag door doen (hallo, pijnlijke rug). Hij staat steeds vaker per ongeluk los. Als hij het door heeft gaat hij wel meteen zitten. Voor mijn rug hoop ik ook dat het hier snel gebeurd.

één jaar geleden

Reactie op Ananassap

Gefeliciteerd, lijkt me heel leuk inderdaad. Mijn zoontje loopt sinds septe ...
Wat hier geholpen heeft is door dingen in zijn handen te geven. Dan heeft hij wat meer vertrouwen om zelf te staan. Voor je het weet banjert hij het huis door 🥰

één jaar geleden

Hier werd er met 10mnd al gelopen; ongelofelijk snel🤭 Ziet er zo lief uit; zo’n girafje😍

één jaar geleden

Dochter is van 5-11-22’ en begon met los staan in augustus. Ze liep een dag na haar eerste verjaardag 🥰.

één jaar geleden

Ze loopt nog niet zelfstandig maar wel al achter haar loopwagen of langs de tafels/meubels of aan dr handjes. Is van 21-11 Ze is er zo mee bezig dus ik denk dat het ieder moment een x gaat gebeuren 😊.

één jaar geleden

Ons zoontje is van 5-11 en loopt langs meubels en stapt graag de kamer rond vasthoudend aan ons. Zo benieuwd wanneer hij gaat lopen! Idd echt een mijlpaal weer! 🥰

één jaar geleden

Mijn zoon is van 5-11 en liep los met 10 maanden :)

één jaar geleden

Onze dochter is van 2/11 en loopt sindsdien ook al. Inmiddels is ze 13 maanden en loopt ze heeeeeel veel. 😅

één jaar geleden

Mijn dochter is van 3 nov. Loopt sinds 10 half maand. Dit is inderdaad het mooiste. Maar wel eng soms 😂

één jaar geleden

Dochter is van 18-11 en stapt achter haar wandelwagen sinds ze 10 maanden is. Nu sinds een paar weken kan ze los een stapje of 6-7 zetten.

één jaar geleden

Gisteravond liet ze de bank los en stapte ze zo 3 stapjes naar me toe. Trots dat ze was! Ze is vrijdag 1 geworden. Ze gaat als een trein met haar ontwikkeling. Ze kan al een tijdje langslopen en achter de duwkar lopen.

één jaar geleden

Onze zoontje liep met ruim 8 maanden achter de loopkar. En met ruim 10 maanden los. Gaat wel heeeel erg snel allemaal…

één jaar geleden

Mijn dochter is van 20-11 loopt veel met haar loopkar en ook buiten. Nu begint ze te oefenen met los lopen. Ze laat dan los en maak een sprintje van 5 stappen en valt dan, heel schattig met haar handjes omhoog. Mijn nichtjes begonnen met voorzichtige stapjes, maar mijn dochter doet niet voorzichtig en maak een soort sprintje. Soms wel nog eng met een tafel rand dus hou het constant in de gaten. Ze oefent veel.

één jaar geleden

Mijn dochter was 10 maanden toen ze haar eerste stapjes los zette. Ze wil al vanaf jong alles zelf doen en zelf zien en zelf pakken😫🤣