10 Reacties

één jaar geleden

Hier gebruik ik pampers baby-dry. Heb een buikslaper maar lekt nooit door met deze luiers.

één jaar geleden

Hier wasbare luier met wolbroekje wat ook zorgt voor niet doorlekken los van buikslaper

één jaar geleden

Mijn dochter ligt vaker op haar buik waardoor ze elke keer aan de voorkant nat was. Ik gebruik nu pants voor de nacht. (Gewoon kruidvat merk) Sindsdien blijven haar romper en pyjama droog. 😇 Bij de kruidvat hebben ze verpakkingen van ci. 6 stuks. Goed uit eerst uit te proberen of het werkt.

één jaar geleden

Reactie op Geerte 11

Hier wasbare luier met wolbroekje wat ook zorgt voor niet doorlekken los va ...
Hier ook! Echt perfect.

één jaar geleden

Welke maat gebruik je? Misschien grotere maat proberen? Mijn dochter zit al in maat 6. Buikslaper. Lekt nooit door.

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

Welke maat gebruik je? Misschien grotere maat proberen? Mijn dochter zit al ...
Ik gebruik nu maat 5

één jaar geleden

Hier gebruiken we de nachtluiers van Pampers. Maatje groter dan de luiers overdag. Lekt niet door en slaapt altijd op de buik.

één jaar geleden

Wij gebruiken pampers baby dry night pants (donkerblauwe verpakking) nooit problemen mee gehad!

één jaar geleden

Overdag draagt hij maat 4 maar voor de nacht hebben we nu pamperd dry maat 6. Hij slaapt op de buik en blijft zo wel droog

één jaar geleden

Hier ook een buik slaper. We doen de luier achterstevoren om en dan een optrek luier eroverheen. Sindsdien lekt ze niet meer door 🥳