Ik werk maar 20 uur en ben van kinderopvang naar huishoudelijk gegaan. Die 20 uur vindt ik nog steeds niks.. Ik ben ook heel erg een perfectionist in mijn eigen huis en de laatste weken nu onze dochter ook nog slechter slaapt merk ik dat ik mij vaak heel moe en ziekjes voel. Volgens de symptomen zou het beginnende burn-out zijn. Ik vind het gek want zoveel uur werk ik niet, kom wel weinig aan slaap en ben zelfs na een nachtje een beetje goed slapen nog steeds moe. Het lijkt wel of ik nooit uitgerust ben als ik een paar uurtjes heb geslapen. Elke dag voel ik me net een zombie en doe ook geen moeite er leuk uit te zien, ik ben gewoon echt uitgeput. Als ik mij een paar dagen ziek heb gemeld dan is een dagje thuis met mijn dochter geen probleem. Maar op een of andere manier ligt het aan werk, ik vind het best zwaar 3 cliënten op een dag en ik ben graag bij mijn dochter alsof ik gewoon ongelukkig wordt als ik niet bij mijn dochter kan zijn. Ik ben een echte huismoeder dat merk ik nu wel. Ik kan dan tussendoor even tot rust komen als mijn dochter slaapt, het huishouden doen want ik kan echt niet tegen rommel en wil alles graag bijhouden en ook tijd met mijn dochter doorbrengen. Ik werk 3 dagen van 6uurtjes en op maandag maar 2uurtjes. Het liefst werk ik maar 2 hele dagen, de week lijkt zo snel voorbij te gaan dat ik voor mij gevoel er niet echt van genoten heb. Ik heb wel echt het gevoel dat ik toe ben aan een lange vakantie even helemaal niets moeten zodat ik goed kan uitrusten. Ik heb mij de laatste tijd al vaker ziek gemeld omdat ik mij zo moe voelde dat ik het gevoel had van mij stokje af te gaan🤷♀️
Herkenen jullie dit?