23 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vanaf 6 maanden dronk ze hier uit. Dit wilde ze wel. Terwijl het wel een flesweigeraar was

茅茅n jaar geleden

Wij zijn begonnen bij zo鈥檔 6 maanden en had ze na een paar dagen door. Andere bekers lukte haar niet.

茅茅n jaar geleden

Vrijwel gelijk, bij 6 maanden voor het eerst gegeven. Als je kind de beker aan haar mond heeft, moet je even aan de kant van de mond dat rubbertje een beetje indrukken. Dan merken ze dat er wat uit komt.

茅茅n jaar geleden

Gelijk. Bij 6 maanden.

茅茅n jaar geleden

Vanaf 8 maanden gaan proberen maar was niet meteen een succes, een paar weken later had ze het opeens door.

茅茅n jaar geleden

Nu pas net gegeven (bijna 11 mnd) maar ze had hem meteen door. Wel al sinds 6 mnd bijna elke dag met open beker geoefend en dat gaat ook heel goed.

茅茅n jaar geleden

Al tijden aan het proberen. Zoontje is nu 12 maanden en snapt er nog steeds geen ene bal van 馃槀

茅茅n jaar geleden

Geprobeerd sinds iets na 6m en niet gelukt. We gebruiken enkel open glaasjes en rietjesbekers.

茅茅n jaar geleden

Hier had ze 鈥榤 ook gelijk door, al wil ze nu liever uit een normale beker drinken

茅茅n jaar geleden

Vanaf 6 maanden aangeboden, een a twee keer lukte het niet bij de derde slok had ze het al door. Ze dronk al wel wat water uit een open oefenbeker van difrax.

茅茅n jaar geleden

M鈥檔 zoontje pas bij 1,5 jaar en mn dochter eigenlijk meteen bij 7 maanden. Het komt vanzelf 馃槆

茅茅n jaar geleden

1 dag, nog toen hij 5 maanden was, bijna 6 maanden. Hij kreeg zelf enorme interesse in mijn drinken. Heeft toen ook wel eens slokken water gehad uit mijn glas. Lang leve begin van de zomer, want het was wel een waterballet. Het hielp om een klein beetje water op het deksel te doen.

茅茅n jaar geleden

Worden jullie kindjes ook zeiknat tijdens het drinken hieruit? Moet dan steeds een nieuwe trui aantrekken 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rubyyyy

Worden jullie kindjes ook zeiknat tijdens het drinken hieruit? Moet dan ste ...
Haha ja vreselijk 馃槀 gaat hier wel steeds beter

茅茅n jaar geleden

Die van mij wil alleen een rietjesbeker 馃檲 ze snapt niet dat ze al het andere omhoog moet houden (incl haar fles) zodat er wat uitkomt 馃檮

茅茅n jaar geleden

Reactie op Smus

Die van mij wil alleen een rietjesbeker 馃檲 ze snapt niet dat ze al het ande ...
Same hahaha

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter drinkt er bijna 3 maanden mee en echt een succes. Ze heeft het denk geleerd bij de KDV want ze kon het opeens binnen 1 dag.

茅茅n jaar geleden

Onze zoon heeft het op de opvang geleerd en drinkt thuis gewoon uit een beker

茅茅n jaar geleden

Hier duurt het al 2 weken, het is voornamelijk gooien en spelen, drinken wil hij niet 馃槄

茅茅n jaar geleden

Onze dochter heeft het inmiddels door. De tip om hem even in te drukken, dus laten zien dat er wat uitkomt heeft volgens mij geholpen. Ook soms zonder het siliconen dopje aangeboden, dus wel met de oortjes. En daarna weer met. Na 3 a 4 dagen had ze het in de gaten!