6 Reacties

6 maanden geleden

Wij zetten een liedje op van mijn man zijn band als hij thuis is en niet naar ons toe komt als wij hem roepen😅 werkt altijd. Buiten en in de winkel gaat hij gewoon naar ons lachen en zwaaien

6 maanden geleden

Hier regelmatig sprinten 🤣👍🏼 goed voor de conditie 🤣 Als hij zn boeven toet op zet weet ik dat ik kan gaan rennen 🤣

6 maanden geleden

Voor een schone luier zet ik vaak gewoon de deur naar boven open en dan komt ze. Zeg natuurlijk wel van kom we gaan schone luier doen. Soms maakt ze er een spelletje van en dan ren ik achter haar aan en gaat ze alsnog de deur door naar de trap. Voor naar buiten gaan zeg ik wat we gaan doen en leg ik haar schoenen en jas klaar zodat ze er eerst even zelf mee kan rommelen. Jas kan ze inmiddels aan doen dus vaak als dat gelukt is mag ik helpen met de schoenen. Lang verhaal kort; duidelijk zeggen wat je wil/verwacht en een stukje autonomie geven. Spullen klaar leggen. Je kan ook nog vragen wil je het zelf doen of zal ik je helpen. Werkt hier allemaal heel goed 😄

6 maanden geleden

Ahahahahha, ik ben gelukkig niet de enige. Mijn kleine man maakt het me ook moeilijk😂 alles is een spel, verschonen, naar bed, Qays kom! En dan rent hij weg, waar we ook wel niet zijn… hoe te oefenen, geen idee. Ik chanteer meestal, oeeh we gaan naar Lola toe, kijk eens wat voor lekkers mama heeft etc😂 soms geen energie om er achteraan te rennen hoor😂

6 maanden geleden

Hahaha nou gelukkig wat herkenning! Ik ben bang dat als ik er achter aan ga rennen ik straks een hele speeltuin door moet rennen om hem mee naar huis te krijgen 😅 en daar sta ik echt niet op te wachten🙈

6 maanden geleden

Wij zeggen dan: Kom, geef papa/mama een handje en dan lukt het meestal. Overigens werkt dit nu. Bij onze andere kinderen werkte dit absoluut niet.