23 Reacties
9 maanden geleden
Hier ook nog niet. Ze heeft al wel los stapjes gezet en loopt vaak aan 1 vinger. Maar echt zelfstandig lopen wil ze niet. Ze kruipt sinds een tijdje op haar knieën en is super snel dus ik denk dat ze dit gewoon makkelijker en sneller vind. Ik heb het los gelaten , het komt vanzelf
9 maanden geleden
Mijn zoontje ook 22-11-2022 die loop nu ook pas 3 weken en sins 1 week wilt die ook buiten lopen
Wij hebben hem toen wij zagen dat hij wilden gaan loop heel vaak aan de loopwagen neer gezet en hem ook in de woonkamer neer gezet zo Dat hij zelf ook de mogelijkheid had om hem zelf te paken
9 maanden geleden
Hier loopt hij overal langs, met soms een klein stapje los. Los staan doet hij ook al weken elke keer best een tijdje achter elkaar. Als we hem aanmoedigen om een stapje te zetten gaat hij heel snel zitten... maar onze oudste twee liepen ook nog niet toen ze deze leeftijd hadden dus ik weet zeker dat t helemaal goed komt.
9 maanden geleden
Hier ook niet! Hij loopt sinds een maand aan twee vingers en trok zich ook toen pas op aan de bank ofzo.
Hij loopt nu heel soms aan de bank ofzo. Wel aan een vinger ook.
Je ziet vooruitgang maar hij is gewoon geen durfal volgens mij. Heel anders dan onze oudste, die wilde vroeg en oefende hard en had er lol in 😋
9 maanden geleden
Ik hoorde net van Marieke Elsinga dat als je kindje al wel langs dingen loopt, maar nog niet losloopt je in elke hand een limoen moet geven en dat ze dan gaan lopen. Bij haar zoontje Jip werkte het. Kan iemand dit alsjeblieft testen??! Ben zo nieuwsgierig haha
9 maanden geleden
Reactie op Marij_1984
Ik hoorde net van Marieke Elsinga dat als je kindje al wel langs dingen loo ...
Haha ik zag dit net ook, ik ga dit morgen meteen proberen
9 maanden geleden
Hoi, onze jongste dochter liep met 1 jaar echter onze oudste zoon pas met 20 maand. Verschilt echt per kind, de eerste keer dat onze zoon liep rende hij meteen haha ipv rustig stappen. Dit was overigens voor het ook op vakantie in zo'n overdekt speeltuin, soort van monkeytown achterig.
9 maanden geleden
Reactie op Suus399
Hahahaha ik heb dit gisteren met m’n schoonzus geprobeerd maar helaas 🤣
Hi ...
Ja hier ook geen succes 😂