23 Reacties

9 maanden geleden

Mijn zoontje loopt ook sinds een paar dagen ☺️

9 maanden geleden

Mijn zoontje loopt ook nig niet wel overal omheen soms even los staan

9 maanden geleden

Hier ook nog niet. Ze heeft al wel los stapjes gezet en loopt vaak aan 1 vinger. Maar echt zelfstandig lopen wil ze niet. Ze kruipt sinds een tijdje op haar knieën en is super snel dus ik denk dat ze dit gewoon makkelijker en sneller vind. Ik heb het los gelaten , het komt vanzelf

9 maanden geleden

Bij ons ook precies hetzelfde. Ze loopt aan de hand of langs de meubels :)

9 maanden geleden

Ze loopt net een week los, terwijl ze al maanden overal langs loopt, goed met een fietsje en loopkar kon lopen en overal opklimt. Ze is los nog geen een keer gevallen en liep meteen super goed dus kennelijk heeft ze gewacht tot ze zeker wist dat ze het echt goed kon.

9 maanden geleden

Mijn zoontje ook 22-11-2022 die loop nu ook pas 3 weken en sins 1 week wilt die ook buiten lopen Wij hebben hem toen wij zagen dat hij wilden gaan loop heel vaak aan de loopwagen neer gezet en hem ook in de woonkamer neer gezet zo Dat hij zelf ook de mogelijkheid had om hem zelf te paken

9 maanden geleden

Ons zoontje loopt sinds september achter de loopwagen en langs de meubels maar vindt het zo spannend om los te lopen dat hij dat nog steeds niet doet. 18 maanden is gemiddeld dus ze hebben nog even 😊

9 maanden geleden

Hier loopt hij overal langs, met soms een klein stapje los. Los staan doet hij ook al weken elke keer best een tijdje achter elkaar. Als we hem aanmoedigen om een stapje te zetten gaat hij heel snel zitten... maar onze oudste twee liepen ook nog niet toen ze deze leeftijd hadden dus ik weet zeker dat t helemaal goed komt.

9 maanden geleden

Hier ook niet! Hij loopt sinds een maand aan twee vingers en trok zich ook toen pas op aan de bank ofzo. Hij loopt nu heel soms aan de bank ofzo. Wel aan een vinger ook. Je ziet vooruitgang maar hij is gewoon geen durfal volgens mij. Heel anders dan onze oudste, die wilde vroeg en oefende hard en had er lol in 😋

9 maanden geleden

Hier ook nog niet. Kan het wel maar vertikt het gewoon🤣loopt al ruim 3 maanden aan meubels, 1 handje, stapt over en staat al paar weken los en staat zelfs vanaf de grond op. Maar als ik zeg ga stappen gaat ze snel zitten 😅

9 maanden geleden

Zelfde verhaal , dochtertje ook veel ziek geweest! Gaat langzaam steeds meer los staan!

9 maanden geleden

Hier ook nog niet lopen. Stond al vroeg stevig, loopt al maanden langs meubels, al lange tijd aan het handje of loopwagentje. Staat ook al weken los. Maar zelf lopen ho maar 😅

9 maanden geleden

Ik hoorde net van Marieke Elsinga dat als je kindje al wel langs dingen loopt, maar nog niet losloopt je in elke hand een limoen moet geven en dat ze dan gaan lopen. Bij haar zoontje Jip werkte het. Kan iemand dit alsjeblieft testen??! Ben zo nieuwsgierig haha

9 maanden geleden

Reactie op Marij_1984

Ik hoorde net van Marieke Elsinga dat als je kindje al wel langs dingen loo ...
Haha ik zag dit net ook, ik ga dit morgen meteen proberen

9 maanden geleden

Hoi, onze jongste dochter liep met 1 jaar echter onze oudste zoon pas met 20 maand. Verschilt echt per kind, de eerste keer dat onze zoon liep rende hij meteen haha ipv rustig stappen. Dit was overigens voor het ook op vakantie in zo'n overdekt speeltuin, soort van monkeytown achterig.

9 maanden geleden

Reactie op Marij_1984

Hahahaha ik heb dit gisteren met m’n schoonzus geprobeerd maar helaas 🤣 Hij vond ze wel lekker😜

9 maanden geleden

Reactie op Suus399

Hahahaha ik heb dit gisteren met m’n schoonzus geprobeerd maar helaas 🤣 Hi ...
Ja hier ook geen succes 😂

9 maanden geleden

Reactie op Marij_1984

Haha gisteren geprobeerd met 2 mandarijntjes, hij zette voor het eerst 3 stapjes los 🥳

9 maanden geleden

Mijn zoontje is van 23-11 en loopt ook nog niet. Alsof hij geen zin heeft om te lopen😭

9 maanden geleden

Reactie op Momtobe66

Mijn zoontje is van 23-11 en loopt ook nog niet. Alsof hij geen zin heeft o ...
Die van mij is ook van 23-11 ook nog lui🥰