73 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Hoopvol88

Onze kleine meid is 8,5 maanden en ook nog geen tanden. Elke keer denken we ...
Ja dat dus! Haha

één jaar geleden

Zoon is van 1 nov en hier begint pas net het eerste tandje door te komen. Bij m’n dochter was dat al rond de 6 maanden.

één jaar geleden

Hier met 9 maanden ook nog niks! Onze oudste kreeg zn eerste 2 tanden met 5 maanden en daarna elke maand minimaal 2. Die had voor zn 2de verjaardag zn volledige gebit al 🤣 De jongste heeft de afdrukken erin staan van de onderste 2, maar ze komen maar niet door 🤷 Ik vind het niet heel erg, want geef borstvoeding en ik kan me van de oudste herinneren dat die me een keer goed hard gebeten heeft toen hij tanden kreeg 🤣

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Hier met 9 maanden ook nog niks! Onze oudste kreeg zn eerste 2 tanden met 5 ...
Ojee😂

één jaar geleden

Hier bijna 9 maanden en nog niks. En ik gun het haar zo... Ze is ondertussen wel heel bedreven in eten tussen haar tandvlees vermalen, maar denk dat ze zoveel plezier zal hebben van een paar tanden, ze houdt zo van eten 😅. Inderdaad met het oog op bv hoeft het van mij niet. Ze "bijt" nu soms al 😥

één jaar geleden

Reactie op Do_92

Hier bijna 9 maanden en nog niks. En ik gun het haar zo... Ze is ondertusse ...
In principe kunnen ze alles eten zonder gebit. Alles wat je zelf tussen duim en wijsvinger kunt pletten, kunnen hun zonder gebit vermalen. Appel kun je bijvoorbeeld stomen (bakje met laagje water water, appel partjes erin, deksel erop, paar minuutjes in de magnetron) zodat ze toch zelf stukjes kunnen eten. Ik gaf appel zelfs gewoon zo aan hem, maar ivm allergieën zijn we weer gestopt, want zn darmen konden het niet aan.. Maar het is echt verbazingwekkend wat ze kunnen eten zonder tanden haha 😂

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

In principe kunnen ze alles eten zonder gebit. Alles wat je zelf tussen dui ...
Haha oh ja ze doet absoluut haar best, maar het "afhappen" is lastiger... En vanmorgen kwam ik ook weer een halve sperzieboon tegen in haar luier. Maar goed, ze vindt het fantastisch dus het zal wel goed zijn😅

één jaar geleden

Heb je wel eens naar je eigen ontlasting gekeken? 😂 Ook wij vermalen niet altijd alles helemaal. Alleen bij een baby zie je het omdat het in de luier terecht komt 😁 Maar afhappen is zeker handiger met tanden, maar niet onmogelijk zonder haha 😂

één jaar geleden

Heel toevallig nadat ik dit geplaatst had, paar onrustige nachten en nu het begin van een tandje te zien haha

één jaar geleden

Hier zijn de twee onder tanden pas met 9,5 maand echt goed door. Komt vanzelf!

één jaar geleden

Wees blij want man man man wat een ellende is dat. Denk je net een goed ritme te hebben met je baby en dan komt er weer een tand bij. Hoe later hoe beter hoor. Dan kunnen ze het beter handelen.

één jaar geleden

9 maanden en ook geen tanden! Fijn om te lezen dat er veel gelijkgestemden zijn.

één jaar geleden

Whaaaa het eerste tandje is dan eindelijk gespot. Of, wij voelen hem, zien het tandje nog niet. Ons zoontje is nu 10 maanden. (bijna 11) Dus, geduld! haha

één jaar geleden

Gisteren 9 maanden en ons meisje heeft er 5. In 1 maand. Wil je mijn wallen zien? 🤣

één jaar geleden

Reactie op Do_92

Hier bijna 9 maanden en nog niks. En ik gun het haar zo... Ze is ondertusse ...
En dit vind ik dus echt meevallen! Met 5 tandjes niet meer pijn dan met die scherpe bijna doorkomende kaakjes 🤩

één jaar geleden

Reactie op Elientje24

Gisteren 9 maanden en ons meisje heeft er 5. In 1 maand. Wil je mijn wallen ...
Ja 😏🤣 wedstrijdje? 🤣

één jaar geleden

Reactie op Elientje24

Gisteren 9 maanden en ons meisje heeft er 5. In 1 maand. Wil je mijn wallen ...
Hier 1 begonnen met 7 maanden. 2 tegelijk met 8 maanden. En morgen wordt hij 9 maanden, er zijn er nu nog eens 4 aant doorkomen… slapen is voor mietjes 😭😂

één jaar geleden

Denk niet dat je daar zorgen over moet maken. Mijn dochter is 9 maandjes en heeft 6 tandjes. 2 onderaan en 4 die afgelopen dagen tegelijkertijd zijn doorgekomen. Ik daarin tegen had pas met 10 maanden een tandje 😁

één jaar geleden

Hier 9 maand en ook nog geen tandjes door! Heb wel het vermoeden dat ze eraan zitten te komen, maar dat heb ik al anderhalf maand 😂 De kinderverpleegkundige van het CB zei dat haar kindje pas met 14 maanden het eerste tandje kreeg, dus dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken. 😌

één jaar geleden

Vandaag 10 maanden en nog geen tandjes... wel veel verdikkingen in de kaak dus wie weet komt er iets aan. Maar dat zeg ik al maanden 😅 na alle zure luiers en liters kwijl