338 Reacties

één jaar geleden

Fien 💗 Geboren op 20 oktober om 00:16 Ze weegt 3730 gram en is 52 cm lang. Termijn van 38+2. Ingeleid d.m.v. een ballonnetje vanwege zwangerschapsdiabetes, met insuline zowel kort- als langwerkende.

één jaar geleden

Jazlynn 💖 Geboren op 18 oktober 2022 om 08:17 met een zwangerschaps duur van 36+2 uiteindelijk toch een keizersnede geworden omdat haar hartje de harde buiken al niet aan kon omdat ze al kleiner geschat was dan gemiddeld verder is ze kerngezond en ligt ze heerlijk in de conveuse om warm te blijven en te groeien en lekker aan te komen 🥰💖

één jaar geleden

Helena 🥰 20 oktober 2022 (37+6) 18u27 2830gr 45,5cm Na een pittige zwangerschap (9 weken bedrust sinds 28w) kondigde ons kleine meisje zich aan toen mama een theetje zat te drinken in een brasserie. Het hele toilet lag vol vruchtwater 😅. De verloskundige zei ons rustig aan te doen want het zou nog even duren voor ik effectief om de 5min weeen had. Snel gedoucht en omdat ik het gevoel had dat ik rugweeen kreeg, wou ik toch zo snel naar het ziekenhuis (30min rijden en in volle spits). In het ziekenhuis aangekomen hield ik de weeen niet meer vol en smeekte ik voor een epidurale. Te laat, mama had al 10cm ontsluiting. Er werden weeenopwekkers gegeven, omdat ons meisje het minder deed en bij de 5e perswee volgde de pomp en de knip. Al bij al een stortbevalling (2u na het breken van mijn water), heel erg pijnlijk maar kijk naar dat kleine meisje en het is het allemaal waard 🥰. Het klopt echt dat je dat vergeet zodra je je kindje in armen krijgt 🥰

één jaar geleden

Zola Mae💗 22.10.2022 36+6 2878 gram 47 cm Onze kleine meid meldde zich woensdag met hele heftige weeën die niet door wouden zetten. Vrijdag begon dan toch de ontsluiting op gang te komen. Na een lange dag en een korte persfase is de kleine dame helemaal tevreden en gezond ter wereld gekomen. Mama is super trots ❤️

één jaar geleden

Xander💙 18/10/2022 36+2 2630 gram 49 cm Ik was zaterdagnacht (16-10) behoorlijk grieperig, ziek, kotste alles uit en erge maag en rugpijn. Uiteindelijk zondagavond op de spoed beland en toen bleek dit het HELLP syndroom te zijn. Maandagavond werd ik al ingeleid ivm de risico's en moest zo snel mogelijk bevallen. Uiteindelijk dinsdag om 17.00 was mijn ontsluiting niet veel verder gevorderd en ik ging toen erg achteruit, dus is er een spoedkeizersnede besloten. Gelukkig is de kleine gezond geboren🥰. Na de keizersnede leek ik mij even beter te voelen door de verdoving en adrenaline, maar had nog erg slechte waardes de volgende 48 uur en bloedplaatjes waren erg gezakt dat er bijna een transfusie werd overwogen. Momenteel lijkt alles langzaam beter te gaan. Wij liggen beiden nog steeds in het ziekenhuis ter observatie, maar mogen normaal gesproken over een paar dagen naar huis met de kleine😊.

één jaar geleden

Lilian Rose 💝 22-10-22 38+2 3400 gram 50 centimeter Na twee dagen met al wat meer pijntjes in mijn onderrug voelde ik bij het omdraaien in bed om 05:50 een knap in mijn buik. 1 minuut later volgde veel vruchtwater. De weeën begonnen vrijwel meteen en kwamen na een halfuur ook al om de 4 minuten. Rond 08:00 had ik al forse been- en rugweeën, 6 centimeter ontsluiting en mocht ik naar het ziekenhuis. Heb in het ziekenhuis wel een band om gehad om te kijken of ik pijnmedicatie kon krijgen, maar het ging zo snel en ik wilde niet suf worden van de pijnstilling dus heb het uiteindelijk niet gedaan. Toen de persweeën startte had ik gelukkig geen pijn meer. Ze kwam op gegeven moment niet verder dus er is een knip gezet. Na de knip was ze er na twee keer hard persen!! Geboren om 12:51 👶🏻

één jaar geleden

Noud 23-10-2022 37+0 3710 gram 48 centimeter Vanaf 3 oktober was ik al opgenomen in het ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig heb ik hier nooit echt ernstige klachten van gehad. Woensdag is er waarschijnlijk een scheurtje in de vliezen ontstaan waardoor ik kleine beetjes vruchtwater verloor. Aangezien hij dwars lag hebben ze hem die middag nog recht gelegd, en met succes. Snachts zijn mijn vliezen dan ook volledig gebroken en kreeg ik serieuze weeen. Helaas zijn deze na een nacht hard werken weer gestopt. Na gisteren 2 ctg’s te hebben gehad die beide wat dipjes als te hoge hartslag lieten zien hebben ze als nog besloten om mij om 17:30 nog in te leiden. Nu nog 24 uur blijven ivm glucose waardes en dan mogen we thuis lekker verder genieten🥰

één jaar geleden

Omer 22-10-22 38w2d 48cm - 2.915kg Vrijdag ingeleid omwille van verminderde bewegingen in de buik. Zaterdag een snelle en vlotte bevalling van ons klein mannetje.

één jaar geleden

Julan 22.10.22 03.27 uur 2992 gram Geboren met 35 + 3 Op 14 oktober braken mijn vliezen en starten ook de weeën. Naar het ziekenhuis gegaan maar uiteindelijk zakte de weeën weer weg. Snachts leek het opnieuw te beginnen maar ook toen stopte het weer. 5x naar de verloskamers gereden en ook 5x weer terug naar de afdeling. Uiteindelijk gevraagd om een inleiding welke woensdag is gestart met tabletjes. Uiteindelijk braken zaterdag rond half 1 mijn vliezen volledig waarna ik een weeën storm kreeg maar de ontsluiting bleef hangen op 2 cm (net als alle dagen daarvoor), ruggenprik gekregen en toen ging 't super snel. Om 3.27 was hij er! En ondanks zijn termijn doet hij het heel goed! Inmiddels geen monitor, zuurstof of wat dan ook nog nodig. De maagsonde zit er nog in voor als het hem niet lukt om de fles of borst te drinken door vermoeidheid. Kan hij dit een dag zelf dan mogen we naar huis, de verwachting is dat dat misschien deze week al is! 🥰

één jaar geleden

Savea Giulia 23-10-2022 20:30 3870 gram Onze mooie dochter is geboren! Vanwege zwangerschapsdiabetes met insuline zaterdag al een ballonnetje laten plaatsen. Deze heeft echter niets uitgehaald en viel er de nacht erna uit. Vervolgens aan de tabletten gezet. Leken na 2 rondes niks te doen. Lekker nog gewandeld. Daarna aan de ctg gelegd en ineens had ik weeën. Een kwartier later braken mijn vliezen. Ik zat heel snel op 5 cm ontsluiting en had been, rug en buik weeën tegelijk. Mijn vliezen braken rond 16.00 en ze is om 20.30 geboren. Duurde alsnog 4.5 uur te lang qua pijn, maar mag echt niet klagen 😅🥰

één jaar geleden

Lana is gisteren geboren om 13u43. Ze weegt 3 kg 206 en meet 48 cm. Kort na 12 u snachts zijn mn vliezen gebroken. Rond 2u45 toegekomen in het ziekenhuis. Om 6u30 epidurale gevraagd. Van 9u tot 13u kwam er maar geen schot in. Ik bleef op 4 cm opening zitten. Dan hebben ze besloten om een keizersnede uit te voeren. Ze is een echt engeltje 🥰

één jaar geleden

Mijn lieve zoontje Aydin Isaiah Jaimy💙! 🗓️ 22.10.2022 🕙 18:01 ⚖️ 3320 gram 📏 48 cm Zo verliefd op dit kleine ventje 🥰! Hij heeft een beetje een lastige start gehad maar doet het nu super goed en we zijn lekker thuis! 💙

één jaar geleden

Moises Raphaël Blaese Roepnaam: Blaese (Blees) 23-10-2022 om 19.50 3790 gram en 50cm 38.0 weken Ingeleid bij 38 weken i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Begonnen op 3cm wat mn lichaam zelf al had gedaan. Na het breken van de vliezen om 8u bleven de natuurlijke weeën uit. Om 9u aan de oxytocine pomp gekomen. 14u nog steeds geen weeën en 4cm. Om 14.05 in een weeën storm met alleen maar rug weeën. 15.30 zat de epiduraal daardoor geen rugweeen meer die ik voelde, maar wel een druk van onder. Om 19.40 zat ik op 10. Op 1 perswee was hij er. Hij hierdoor erg misselijk en ik veel bloed verloren door een baarmoeder die niet samen ging trekken. Hierdoor na de bevalling 5 uur opnieuw aan de weeen opwekkers gelegen met daarbij alle andere medicatie. 20 man die op je buik hebben lopen springen, maar ook deze bevalling overleefd! Morgen mogen we lekker naar huis.

één jaar geleden

Levi John van der Krogt geboren op 24 oktober om 17.55uur. Vanaf een uur of half 11 wat meer weeën die waren makkelijk. Vanaf 12.30uur werden ze heftiger en pijnlijker. Om 3uur braken me vliezen en zag ik op 4 cm ontsluiting. Om half 5 in t ziekenhuis aangekomen met de verloskundige en 17.55 geboren. Alles zonder pijnstilling

één jaar geleden

13 oktober bevallen van Kaj met 37+1 💙. Een méga snelle en soepele bevalling gehad van mijn eerste kindje (in 6 uurtjes was hij er 🤭). Uitgerekende datum was 2 november. We mogen nu al bijna 2 weken van hem genieten 👶🏼

één jaar geleden

Reactie op liisannn

13 oktober bevallen van Kaj met 37+1 💙. Een méga snelle en soepele bevalli ...
Een prachtige badbevalling gehad trouwens! 🤗

één jaar geleden

24 oktober zijn onze dochters Hannah en Loïs geboren. We zijn met 37 weken ingeleid. We zijn trots op ze.

één jaar geleden

Onze prachtige dochter Lily Lou, geboren op 24 oktober 💖 Ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging met 37+1 ⚖️ 2980 gram 📏 48 cm

één jaar geleden

Onze lieve dochter Lina Elisa Anna is opgeboren op 25-10-2022 om 3:47u 💕 Het was een zware lange bevalling, maar alles is nu helemaal goed en kunnen wij genieten. 👶🏻

één jaar geleden

Op 25 oktober om 01:25 is na een zware bevalling onze dochter Aleida Marieke geboren. Ik ben ingeleid met 38+2 weken ivm zwangerschapsdiabetes. Met de kleine meid is alles goed en ik knap ook weer lekker op