10 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 1 en doet 2 dutjes op een dag. Hij wordt wakker rond 7.00 en rond 10.00 doet hij een dutje van 1.5 uur en om 16.00 nog een dutje van een uurtje. Hij gaat 's avonds om 19.00/19.30 naar bed.

één jaar geleden

Onze baby wordt over 3 weken 1 jaar. Slaapt wel nog 2x goed op een dag.

één jaar geleden

Onze dochter laten we 's morgens Max 30 min slapen zodat ze 's middags nog slaapt. Meestal van 10 tot 10.30 en dan van 13.45 tot 15.15

één jaar geleden

Hier slaapt ze echt nog wel 1 tot 2 uur en s middags ook nog 2 uur🫣🫣

één jaar geleden

Overigens het weigeren van het ochtendslaapje heeft ons zoontje rond die tijd ook gedaan en had het wel echt nodig.. we hebben het iedere middag gewoon geprobeerd en na een week sliep hij in de ochtend weer tot ongeveer 15 maanden

één jaar geleden

Hier slaapt onze dochter ook meestal om 10/11 uur ; dan voor 2 uur En in de middag rond 15:00 voor 1 uurtje

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt sochtends 2 uur en valt makkelijk in slaap. Smiddags valt ze moeilijk in slaap is lang wakker in bed, en slaapt dan ongeveer een uur. Twijfel of ik haar sochtends ook wakker moet maken en korter laat slapen zodat ze smiddags makkelijker slaapt.

één jaar geleden

Hier valt ze in de ochtend (al om 9.00 uur) veel makkelijker in slaap dan 's middags. Dan is het altijd strijd.😅

één jaar geleden

Misschien in de tekst niet duidelijk ze doet nu dus helemaal geen ochtendslaapje meer en gaat half 1 erin

één jaar geleden

Hier ook maar 1 slaapje, probeer het meestal te rekken tot 12 uur, maar meestal op de kinderopvang wel 2 slaapjes