19 Reacties

9 maanden geleden

Onze zoon 16 maand drinkt zijn fles van 210 niet helemaal leeg en eet dan 2 snede brood. Melkproducten blijven belangrijk voor de groei dus zolang hij drinkt blijf ik geven

9 maanden geleden

Hier een fles en daarbij vaak wat stukjes brood en soms ook niet. Ik maak mij niet druk om. Mijn andere kinderen gingen ook pas op latere leeftijd ontbijten. Ik hoef niet zo nodig van de goed af, daar zijn ze vanzelf een keer aan toe is mijn ervaring

9 maanden geleden

hier krijgt onze zoon de papfles is voor ons ook wat makkelijker met de boterham of gewone papnis hij nog sloom

9 maanden geleden

Reactie op Vienna7

hier krijgt onze zoon de papfles is voor ons ook wat makkelijker met de b ...
Dat wil ze ook niet 😔

9 maanden geleden

Boterham in de ochtend vindt mijn dochter niet lekker, 's avonds wel... heel gek. Maar hier is havermout wel een enorm succes in de ochtend, misschien kan je dat eens proberen?

9 maanden geleden

Onze zoon begint bij het opstaan met een fles en eet rond negen uur soep van wisselende groentes met volkoren beschuit of brood erin. Hij vind het heerlijk.

9 maanden geleden

Reactie op Mama Sinds 2022

Boterham in de ochtend vindt mijn dochter niet lekker, 's avonds wel... hee ...
Maak je dat met opvolgmelk en doe je er dan verder nog iets door?

9 maanden geleden

Maak je dat met opvolgmelk en doe je er dan verder nog iets door?
Wij maken het met volle koemelk, maar kan ook met poedermelk of vloeibare groeimelk gedaan worden. Af en toe doen we er yoghurt door, maar verder geen smaakjes.

9 maanden geleden

Mijn dochter wilde juist geen fles meer 's ochtends en drinkt weinig uit een beker, dus om te zorgen dat ze wehaar melk binnenkrijgt geven wij pap. l

9 maanden geleden

Reactie op Mama Sinds 2022

Wij maken het met volle koemelk, maar kan ook met poedermelk of vloeibare g ...
Ik ga het proberen. Normale havermout gebruik je?

9 maanden geleden

Hier geen liefhebber van brood maar havermout gaat er wel vaak in. Met een beetje honing en banaan er doorheen.

9 maanden geleden

Mijn dochter wil sochtends ook geen brood. Wel fruit of pap (in een bordje, geen papfles). Gewoon de 15+ maanden pap van olvarit.

9 maanden geleden

Wordt banaan wel gegeten? Hier zijn we namelijk van geprakte banaan, naar banaan met pap van 30ml kv (kruidvat dreumes pap) gegaan en toen steeds de verdeling aangepast. Nu eet ze altijd pap, heel soms brood als ontbijt. 180ml kv of gewoon melk met dreumes of gewone (zoutloze) pap. Duurde paar weekjes om om te bouwen maar is nu zo sinds ze 10 maanden is (nu 16m)

9 maanden geleden

Reactie op Druufke

Wordt banaan wel gegeten? Hier zijn we namelijk van geprakte banaan, naar b ...
Ja banaan lust ze wel

9 maanden geleden

Hier net zo. Wij maken gewoon een dikke fles pap momenteel. Geen zin in strijd in de ochtend 😆

9 maanden geleden

Hier net zo. Wij maken gewoon een dikke fles pap momenteel. Geen zin in str ...
Dat lust ze helaas ook niet

9 maanden geleden

Ons dochtertje eet ook heel slecht s ochtends, maar een smoothie klokt ze altijd zo weg met een rietje en genoeg fruit wat ze dan ook gelijk binnenkrijgt.

9 maanden geleden

Voor als je eens wat meer tijd hebt: bananen-havermout pannenkoekjes? 1 rijpe banaan met een eitje en 20 gram havermout - door de blender en je hebt het deeg. Mijn dochtertje is er gek op! (Wij gebruiken de havermout van Billiebubs) Hier drinkt ze wel eerst nog haar flesje onmiddellijk na het opstaan.

9 maanden geleden

Reactie op Tinkerbell1993

Voor als je eens wat meer tijd hebt: bananen-havermout pannenkoekjes? 1 rij ...
Banananpannekoekjes vind ze wel lekker ja. Maar dat lukt niet altijd qua tijd s’ochtends ivm werken