12 Reacties

één jaar geleden

elke dag dun, is niet oké. is het echt dun, waterdun? hier is mijn kindje zijn ontlasting normaal, zoals je zelf ook hebt. en soms stinkt zijn scheten net als een volwassen stink scheet. maar dan heeft hij iets gegeven, bijv bruine bonen 😅 krijg je kindjes iets nieuws? sinds ze 1 jaar is ?

één jaar geleden

nee niet waterdun maar wel gewoon heel dun. Ze krijgt niets anders sinds ze 1. Heb ontlasting wel laten checken bij dokter en dat was goed. CB heeft ook geen antwoord voor me. Ze zeggen zolang ze verder oké is dan is het zo. Maar vind het zelf niet oké eigenlijk...

één jaar geleden

Reactie op Englo

nee niet waterdun maar wel gewoon heel dun. Ze krijgt niets anders sinds ze ...
vreemd zeg! mijn kinderen krijgen diarree als ze koemelk binnen krijgen.. maar hebben dan ook een koemelkallergie..

één jaar geleden

Wat toevallig! ik wilde ook zo'n topic openen. Ons meisje heeft een tijdje harde drolletjes gehad, waar je zag dat ze ook wel echt moeite moest doen om te poepen. Sinds begin oktober, toen ze bijna 1 was, werd het weer dunne poep. Ik vind dit ook raar. Niet waterdun maar wel een soort koeievlaai. Heb dit aangekaart bij het cb, maar zij zeggen dun is beter dan harde drollen waar ze moeite voor moet doen. Ik heb er zo mijn bedenkingen bij, altijd dat dun weet ik ook niet of dat goed is...

één jaar geleden

mijn zoontje had altijd dunne ontlasting en ik dacht eigenlijk dat dat "normaal" was. Toen stopten wij met melkproducten (koe en geit) en zowaar, nu heeft ie normale ontlasting dat gewoon vast is. Als ik jou was zou ik 1 of 2 weken experimenteren met geen melk of geen gluten en zie wat het resultaat is. Als dat niks oplost kan je altijd gemakkelijk weer terug naar die producten😊

één jaar geleden

Reactie op Miche Miche

mijn zoontje had altijd dunne ontlasting en ik dacht eigenlijk dat dat "nor ...
ze drinkt nog steeds 2 flessen Nutrilon. Mag ik vragen wat jij geeft/gaf ipv melk?

één jaar geleden

Hier is het 's ochtends altijd een drolletje en 's middags wat dunner, een beetje zalvig.😉 Met het krijgen van tanden nog wat dunner, maar geen waterdunne ontlasting.

één jaar geleden

Hier ook dunne ontlasting. Ze krijgt nog 2 flessen in de nacht. Per dag poept ze ook veel. Soms wel 5 of 6 keer. Ik ben hiervoor bij de huisarts geweest en die heeft een verwijzing schrijven naar de kinderarts. Dit is vooral omdat ze best klein is en niet al te zwaar.

één jaar geleden

Mijn dochter poept gemiddeld 2 keer per dag een stevig drolletje en laat eigenlijk zelden nog scheetjes. Ik zou dan denk ik toch even wat uitproberen met voeding om te kijken of het daaraan ligt dat het altijd dun is.

één jaar geleden

Hier vrijwel altijd dunne ontlasting.

10 maanden geleden

Ik zou inderdaad even koemelk skippen en kijken wat dat doet. Wat ook kan helpen is om wat probiotica te geven. Dat is erg goed voor de darmflora van je kleintje! Zeker als je flesvoeding (en dus geen borstvoeding) geeft :)

10 maanden geleden

Hier een brijerige ontlasting. Hij krijgt een (of meerdere) kies door dus denk dat het daar op het moment aan ligt