20 Reacties

één jaar geleden

Zit zelf af te vragen welke kleur die van ons zal hebben maar ik zie al bruine stukjes doorkomen dus ik denk dat ze bruin gaan worden bij hem. Ik denk dat die van jou zeker wel licht gaan blijven maar welke kleur geen idee 🤣 zien er wel echt mooi uit!😍

één jaar geleden

Wat mooi ogen van jullie kindjes 😍. De blauwe ogen van mijn dochter zijn sinds de geboorte onveranderd maar heb het idee dat dit niet de definitieve kleur is. Wanneer begon de verandering in oog kleur bij jullie?

één jaar geleden

Onze kleine jongen heeft sinds geboorte al hele felle blauwe ogen. Blijft nu na 6 maanden onveranderd. Dit kan nog veranderen, maar hoop dat ze blijven :). Ik heb zelf meer Hazel en mijn vriend lichtgroen/blauw.

één jaar geleden

Ik ben ook heel benieuwd of deze kleur blijft! Mijn partner heeft bruine ogen en ik groene ogen.. kleine man is nu bijna 5 maanden

één jaar geleden

Tot nou toe zijn ze mooi fel blauw 5 maandjes

één jaar geleden

Reactie op Marit Emons

Ik ben ook heel benieuwd of deze kleur blijft! Mijn partner heeft bruine og ...
Hier the same! Onze dochter heeft ook nog steeds blauwe ogen. Vraag mij ook af of dit veranderd 🤔

één jaar geleden

Hier nog heel blauw ☺️

één jaar geleden

😍

één jaar geleden

Morgen 5mnd

één jaar geleden

Nog steeds fel blauw

één jaar geleden

Denk dat ze blauw blijven

één jaar geleden

Reactie op n.27

Denk dat ze blauw blijven
Hoeft niet, kan natuurlijk wel! Ik dacht dit bij ons oudste zoontje ook, bovenste foto is met een half jaar, onderste foto van nu. Van fel licht blauw naar groen/grijs

één jaar geleden

Hoeft niet, kan natuurlijk wel! Ik dacht dit bij ons oudste zoontje ook, bo ...
Haha je me oudste heeft ook groen maar daar zag je het veel sneller bij! Z’n papa hoop dat deze blauw blijven haha

één jaar geleden

Reactie op n.27

Haha je me oudste heeft ook groen maar daar zag je het veel sneller bij! Z’ ...
Mooi groen

één jaar geleden

En? Zijn de oogkleuren van jullie kindjes nog veranderd of hetzelfde gebleven? Ik denk dat mijn dochtertje uiteindelijk groene of misschien hazel ogen krijgt.

één jaar geleden

Haar papa heeft donkerbruine ogen en ik heb donkerblauw. Best een verrassing, deze kleur!

één jaar geleden

Hier nu toch blauw/groen geworden. Helaas, we hadden gehoopt op mijn blauwe ogen maar t wordt een kopie van zn papa! (Terwijl ie 6 mnd geleden heel erg op mij leek, zo grappig)

één jaar geleden

Hier nog helder blauw met een heel klein beetje groen. Ik ga er zelf van uit dat ze mijn oogkleur krijgt (blauw/groen. Haar vader heeft bruine ogen maar denk niet dat deze kijkertjes nog bruin zullen worden.🩷

één jaar geleden

Geboren met super bruine ogen en niet veranderd! Super donker, zeker van haar vader maar voor de rest lijkt ze op mij.