7 Reacties

9 maanden geleden

Wij nu 1x gehad, gisteravond, heerst wel weet buikgriep, maar hij lijkt nu ook weer fit🤷‍♀️

9 maanden geleden

Of het is een griepje.. Of ik zou stoppen met de avondfles Misschien dat ze dan te vol zit en dat het er daarom weer uit komt. Mijn oudste wil ook in de avond nog wel eens een fles vragen, maar als hij die krijgt komt die er ook standaard weer uit..

9 maanden geleden

Buikgriep gaat heel erg rond. Mijn zoontje heeft er 1,5 week last van gehad. Elke dag 1 of 2x op een dag een spuitluier en wij zelf hebben het van hem overgenomen. Alles eruit spugen

9 maanden geleden

Dit heb ik ook gehad met mijn zoontje. Was uiteindelijk zoals hier ook gezegd wordt buikgriep..

9 maanden geleden

Hier ook ooit gehad en inderdaad buikgriepje. Eerst 2 avonden wat je omschrijft en daarna ging het over op diarree.

9 maanden geleden

Toevallig hier nu ook, gisterenavond 1 keer overgegeven, vannacht 1 keer overgegeven, vandaag over de dag leek het oké te gaan, ze at en dronk wel minder, wilde haar naar bed brengen en weer overgeven.. denk toch echt een griepje

9 maanden geleden

Ons meisje had dit vorige maand. Maar echt alles kwam er terug uit: water, melk, vaste voeding, beetje diarree. Bleek buikgriep te zijn.