9 Reacties
één jaar geleden
Hier al zeker 3 maanden maar 1 slaapje meer..
Weet niet waar je het vandaan haalt dat ze persee nog 2 slaapjes moeten doen..
Kan wel in boekjes staan, maar ieder kind is anders.. de een heeft meer slaap nodig dan de andere.
Volg lekker je kindje. Dat is het alle beste wat je kunt doen.
En nooit fout
één jaar geleden
Als ie ‘s nachts goed slaapt gewoon 1 slaapje aanhouden. Als ie te moe zou zijn dan zou ie ook wakker worden.. 1 slaapje lijkt me dus prima!
één jaar geleden
Bij mij heeft het consultatiebureau gezegd en ik las het ook op internet dat door de 12 maanden slaapregressie de indruk gaat krijgen dat ze naar 1 slaapje moeten omdat ze slecht slapen. Maar dat ik dan juist die 2 slaapjes moet volhouden tot 18 maanden. Ik twijfel ook wel een beetje wat ik moet doen, wel of niet naar 1 slaapje.
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Hier al zeker 3 maanden maar 1 slaapje meer..
Weet niet waar je het vanda ...
Eens idd. Mijn eerste zat voordat hij 1 was al op 1 slaapje en is altijd prima gegaan. Tweede is nu bijna 13 maanden en gaat nu langzaam ook over naar 1 slaapje. Ik volg gewoon het kindje daar in, dan kun je het nooit fout doen.
één jaar geleden
Reactie op Mommiejam
Bij mij heeft het consultatiebureau gezegd en ik las het ook op internet da ...
Nou, dit is dus precies de reden dat ik zo erg twijfelde om over te stappen.
Vannacht is Job van 02:30 tot 04:30 wakker geweest. Dus dan ga je toch twijfelen of 1 slaapje niet te weinig is overdag.
Dat slapen met die kindjes. Het went nooit 😂😂😂😂😂😂
één jaar geleden
Hier zoontje van 12,5 maand ook sinds week wisselend 1 of 2 slaapjes. Vandaag op de opvang niet geslapen. Bizar want hij was vrolijk en actief. Maar wel mega moe gezichtje.
Afgelopen nachten steeds klaarwakker van 4:30-6u en vervolgens makkelijk slapen tot 8u-8:30. Telkens gelukkig vrolijk en niet van streek. Ben benieuwd wat vanacht brengt. We gaan het meemaken.