22 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik zelf premium protection van pampers en voor in de nacht babydry. Werkt hier echt super geen last doorlekken.

茅茅n jaar geleden

Sinds de geboorte gebruiken wij pampers harmonie. Altijd erg tevreden, nooit uitslag of lekken oid. Koop ze altijd bij de wehkamp met 50% korting 馃槃

茅茅n jaar geleden

Kruidvat heeft nu online een goede aanbieding. 1+1 gratis. Ik heb ingeslagen de pampers harmonie want die blijven in mijn ogen de beste.

茅茅n jaar geleden

Pampers baby dry sinds geboorte al

茅茅n jaar geleden

Hier hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk overstap naar pampers baby dry. Hielp in eerste instantie niet. Altijd lekkage aan de voorkant. Wat het verschil heeft gemaakt is de rand van de luier aan de voorkant naar binnen vouwen. Mogelijk kan je dat nog proberen?!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LBT

Hier hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk overstap naar pampers baby dry. ...
Jaa het is vooral met poepluiers. Plasluiers gaat nog wel maar het is een beetje vervelend 馃槱

茅茅n jaar geleden

Pampers premium protection, vanaf dag 1 gebruikt en erg tevreden mee. Lekt met plassen nooit door. Met poep soms wel, maar ik denk dat dat komt omdat ons zoontje een kontschuiver is 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Sinds we pampers baby dry night pants gebruiken in de nacht, hebben we geen last meer van doorlekken.

茅茅n jaar geleden

Harmonie

茅茅n jaar geleden

Pampers premium protection. Erg tevreden over

茅茅n jaar geleden

Premium protection, sinds dag 1 gebruikt. Nooit doorgelekt, tenzij het tijd was voor een maatje groter.

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken overdag de luiers van kruidvat. En voor de nachten zijn we nu overgegaan naar de broekjes van kruidvat. Tot nu toe een succes zonder doorlekken 馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Wie weet goede luiers voor in de nacht voor buikslapers? Gebruiken nu pampers babydry en dan een maat groter maar nog steeds lekt het door..

茅茅n jaar geleden

Rascal and friends 馃グ. De granny panty van de luiers.

茅茅n jaar geleden

Pampers baby dry PANTS voor de nacht. Sinds we die gebruiken geen last meer van doorlekken. Ook kindje wat vooral op zijn buik of zij slaapt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ollie85

Pampers baby dry PANTS voor de nacht. Sinds we die gebruiken geen last meer ...
Ah top, gebruik je dan ook een maat groter of dat niet?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Merel 94

Wie weet goede luiers voor in de nacht voor buikslapers? Gebruiken nu pampe ...
Pampers pants voor de nacht en dan maatje groter werken hier top

茅茅n jaar geleden

Reactie op November22Baby

Pampers pants voor de nacht en dan maatje groter werken hier top
Super! Ik ben alleen vandaag drie winkels afgegaan en nergens te vinden.. waar kopen jullie ze?

茅茅n jaar geleden

ook al geprobeerd het rompertje groter? ik merkte wel eens dat het ook daar wel eens kan liggen iniedergeval 馃崁

10 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Ah top, gebruik je dan ook een maat groter of dat niet?
nee hier juist geen maat groter want dan lekt hij ook door. Ik had altijd maat 4+ maar die kon ik niet meer online bestellen nu de baby dry night pants maat 4. Maat 5 lekt dus door bij ons.