10 Reacties

9 maanden geleden

Wanneer je kindje hieraan toe is. Mijn oudste lag voor zijn 1ste verjaardag in een peuterbedje. Bij nu de jongste zou ik dit nog niet doen. En dekbedje en kussen ben ik al vroeg mee begonnen bij beide jongens. Toen ze paar maanden oud waren. Maar dat is ieder voor zich. Heb de kinderkussen voor de ikea De oudste ( juli word hij 3 ) heeft nu sinds kort een gewoon normale kussen daarvoor ook die van de ikea gehad Er zullen ook ouders zijn die het af raden.

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Wanneer je kindje hieraan toe is. Mijn oudste lag voor zijn 1ste verjaard ...
Geen oordeel, maar waarom heb je ze een kussen gegeven?

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Geen oordeel, maar waarom heb je ze een kussen gegeven?
Mijn oudste kreeg hem met 3maanden oud. Hij had hele erge reflux en sliep daardoor heel stuk beter.. En de jongste hem gewoon gegeven toen de oudste andere kussen kreeg. Maar nodig heeft hii hem eigelijk niet echt.. vaak ligt hij er toch niet op... Maar voor me gevoel leek het me lekker liggen voor hem. 😅🤷‍♀️

8 maanden geleden

Vloerbed (eenpersoons) vanaf maand 8 incl dekbed. Daar kruipt ze wel nog steeds onder uit. Geen kussen.

8 maanden geleden

We hebben onze oudste, nu bijna 3 jaar, toen ze 2 jaar was overgeheveld naar een normaal bed met hekje. De jongste is alleen een stuk ondernemender en gevaarlijker dus ik denk dat we die zo lang mogelijk in haar ledikant houden haha. Tot ze eruit klimt dan is de pret gauw over.

8 maanden geleden

De oudste kreeg een peuterbed toen ze net 3 was. Ze sliep al wel sinds ze 2,5 was onder dekens. Bij de jongste denk ik hetzelfde. Of als die er aan toe is.

8 maanden geleden

Nu bijna 18 maanden, slaapt nu 3 maanden in zijn eigen vloerbed. Ledikant heeft hier nooit gewerkt, daarvoor bij ons in bed. Tot 6 maanden in de co sleeper. Slaapt sinds dat hij bij ons in bed kwam slapen onder een dekbed. Is best ‘nederlands’ dat we kinderen in een slaapzak laten slapen. Wij hadden er vertrouwen in dat een dekbed ging werken. Slaapt nu ook sinds hij een vloerbed heeft met een kussen. Wilde we eerst niet maar hij kroop elke keer met zn hoofd op ons kussen erbij. Doe vooral waar je je goed bij voelt, jij voelt je kleine het best aan!

8 maanden geleden

Alleen een kussentje tot nu toe; hij trok die altijd van de bank en stoelen af en ging erop liggen. Dus het leek erop dat hij het fijn zou vinden. En inderdaad; ligt altijd op z’n kussen te knuffelen. Dekbed nog niet want slaapt in alle mogelijke houdingen en kanten van het bed. In de winter wel een klein dekentje gehad maar daar blijf hij ook niet onder.

8 maanden geleden

Hij slaapt sinds enkele weken eindelijk ‘s nachts in zijn ledikant. Verder altijd naast mij in de Co sleeper of tussen ons in. Ik denk dat een vloer of peuterbed hier feest is en er dan nog minder geslapen wordt.

8 maanden geleden

Hij slaapt sinds enkele weken eindelijk ‘s nachts in zijn ledikant. Verder ...
In een slaapzak want hij blijft draaien in bed.