12 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter heeft ook zulke plekken, maar dat is eczeem. Vooral met dit weer speelt dit weer erg op. De andere uitslag herken ik niet.
één jaar geleden
Ik vind het idd ook wel verdacht veel lijken op waterpokken... Maar dan zou je wel lichte verhoging verwachten... En meestal begint dat op het hoofd /romp... En jeukt inderdaad... Zou nog kunnen komen... Kan het niet goed zien, maar krentenbaard zou nog kunnen, als zit dat meestal in het gelaat... Tsja.. Die dingen zijn soms idd lastig te diagnosticeren.. Kinderarts zal dat beter kunnen. Maar zo lang je zoontje zich niet ziek voelt, geen koorts heeft oid, zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor! Gewoon goed in de gaten houden!
één jaar geleden
Ons dochtertje heeft ook die plekjes die je zoontje op zijn been heeft maar zij heeft eczeem (al echt vanaf dat ze héél jong was) speelt nu ook weer op met de winterperiode/verkoudheid/doorkomende tandjes, het boven de billen herken ik niet, ook niet als waterpokken (heeft ons zoontje wel gehad)
één jaar geleden
Dag mama's,
vandaag tot bij kinderarts geweest en blijkbaar zijn de plekjes boven zijn poep impetigo. De plekjes op zijn been zijn een allergische reactie op deze impetigo.... antibiotica en een speciale zeep werden voorgeschreven dus binnen enkele dagen zullen de plekjes afnemen.
Vele groetjes en bedankt voor de support!!!!!