10 Reacties

10 maanden geleden

Misschien vermoeidheid of ziek aan het worden? Schraal van buiten?

10 maanden geleden

Mijn zoontje heeft dat heel soms met bepaalde voeding op z’n wangetjes (hij heeft geen allergieën), maar het kan ook van de kou van buiten zijn 🙃 Ik zou het even rustig aankijken - naar de HA kan altijd nog 😊

10 maanden geleden

Mijn beide zoontjes hebben dit regelmatig als ze van de opvang komen. De lucht is daar erg droog bij ons en daardoor wordt de huid schraal en rood. Dag erna is het altijd weer weg. Dus zou daardoor kunnen komen, maar kan natuurlijk ook wat anders zijn.

10 maanden geleden

Mijn kind krijgt dit wanneer er nieuwe tandjes doorkomen. Trekt zodra ze door zijn weer weg. Plekjes zijn wel wat kleiner dan jouw foto.

10 maanden geleden

Onze zoon heef het de laatste week ook op 1 wang. Voelde net een puntje van de eerste kies aan die kant dus verwacht dat het daarmee te maken heeft

10 maanden geleden

Heeft mijn dochter ook. Bij droog en koud weer of wanneer tandjes doorkomen. Ik smeer het dan regelmatig in met vaseline (vooral voor we naar buiten gaan) en dan trekt het snel weg.

10 maanden geleden

Het blijkt eczeem, gelukkig werkt de zalf. Bedankt voor de tips!

10 maanden geleden

Het blijkt eczeem, gelukkig werkt de zalf. Bedankt voor de tips!
Even uit nieuwsgierigheid voor mezelf: heeft hij al eerder ergens eczeem (of rode vlekken) gehad, of is dit de eerste keer in z’n toetje?

10 maanden geleden

Reactie op Floortje vB

Even uit nieuwsgierigheid voor mezelf: heeft hij al eerder ergens eczeem (o ...
Nee, niet op andere plekjes. Wel vaker plekjes op zijn gezicht gehad.

10 maanden geleden

Nee, niet op andere plekjes. Wel vaker plekjes op zijn gezicht gehad.
Hopelijk valt het allemaal mee 😘