20 Reacties

één jaar geleden

Hoii We zijn vandaag naar kinderschoenen winkel geweest, hier hebben ze ons dochtertje haar voetjes helemaal gemeten en kregen we uitleg over de zooltjes etc.. was echt super handig! En hebben leuke schoenen aangeschaft de babyzool was net te min en gewone schoen te stug daar zit dus blijkbaar ook nog wat tussen wisten we niet wat ook soepel is. Deze hebben we aangeschaft!

één jaar geleden

Shoesme of naturino zijn hele goede! Maar wel duur voor hoe kort ze ze aankunnen...

één jaar geleden

Oja vergeten inderdaad! 25 euro vind ik wel het maximum. Goede schoenen vind ik zeker belangrijk, maar ze kunnen het ongeveer 3 maanden aan en dan zijn ze er alweer uitgegroeid 😂

één jaar geleden

Reactie op Meimamma

Oja vergeten inderdaad! 25 euro vind ik wel het maximum. Goede schoenen vin ...
Die van ons waren van 60 naar 47.. vindt dat persoonlijk niet duur maar iedereen anders natuurlijk shoesme heeft nu 40% Black friday.. kijk waard misschien

één jaar geleden

Even naar de schoenen winkel.. het is wel belangrijk om goede eerste schoentjes te kopen.. voor 25 euro ga je dat niet vinden als ik eerlijk ben.. Het is belangrijk voor de voetjes, vooral de eerste jaren. Zelf koop ik alleen schoentjes van merk shoesme en keq voor mijn Kids.. maja dat is misschien persoonlijk..

één jaar geleden

Voor de goedbedoelde adviezen over dat ze wel goede schoenen nodig hebben.. Ik weet het, mijn oudste heeft ook altijd goede schoenen gehad en nu nog. Altijd rond de 25 euro. Ik hoor graag welke schoentjes anderen gekocht hebben voor de kinderen ☺️

één jaar geleden

Wij hebben deze Zijn van Ikke. Ik wilde ook echt wat meer dan een gewoon slofje. Heel flexibel en absoluut geen zware lompe schoen aan zijn voetje. Wende hier ook erg snel aan en kan er ook goed mee kruipen en opstaan. Absoluut een aanrader!

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Wij hebben deze Zijn van Ikke. Ik wilde ook echt wat meer dan een gewoon s ...
En ja voor de leuk had ik liever ook een wat meer sneaker schoen gehad maar dit is echt veel lekkerder voor zo'n klein kindervoetje ☺️

één jaar geleden

Tip! Koop bijvoorbeeld Shoesme via Vinted. Dan heb je voor €25,- wss een bijna nieuwe goede schoen 😉, ik heb ze laatst zelfs voor €5 gescoord. En aangezien ze ze maar zo kort dragen slijten ze over het algemeen niet mega veel. Nu in de kruipfase wel iets meer maar ach.

één jaar geleden

Reactie op Meimamma

Voor de goedbedoelde adviezen over dat ze wel goede schoenen nodig hebben.. ...
Wij hebben bij Scapino schoentjes gekocht met flexibele zool!

één jaar geleden

Hi, ik heb al 2x shoesme schoenen gekocht en mijn dochter krijgt ze met geen mogelijkheid aan. Ze heeft dikke voeten en die passen niet in de shoesme schoenen. Dus ik verder zoeken naar iets soortgelijks. Uiteindelijk gevonden bij scapino. Zijn de helft van de prijs, van echt leer en hebben een flexibele zool. Echt een aanrader!

één jaar geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Hi, ik heb al 2x shoesme schoenen gekocht en mijn dochter krijgt ze met gee ...
Dankje voor de tip! Mijn dochter heeft ook wel een dikke voet maar mijn mening. Ga bij scapino kijken! Kwam ook deze tegen. Niet per se om te lopen, maar wel ideaal nu ze kruipt op de opvang door het zand etc ☺️ Ze krijgt daar een waterdicht kruippak aan, maar die heeft geen voetjes. Hopelijk blijft ze hiermee lekker warme voeten

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

Hoii We zijn vandaag naar kinderschoenen winkel geweest, hier hebben ze on ...
Waar heeft u deze schoentjes gekocht? Gr. Veer

één jaar geleden

Reactie op Meimamma

Dankje voor de tip! Mijn dochter heeft ook wel een dikke voet maar mijn men ...
Deze schoentjes zou ik echt aanraden! Ik heb deze voor mijn zoon en ze zijn waterdicht en lekker warm.

één jaar geleden

Scapino verkoopt ook goede schoentjes met een flexibele zool.

één jaar geleden

Stomme vraag hoor, maar waar gaan jullie heen als jullie naar een ‘kinderschoenenwinkel’ gaan? Ik woon in een grote stad in de Randstad, maar het concept van kinderschoenen winkel lijkt wel bijna niet meer te bestaan

één jaar geleden

Scapino verkoopt ook goede schoentjes met een flexibele zool.
Had deze ook gekocht echt fantastisch alleen na 2 middagen dragen zat er al een gaatje in aan de zijkant 😔

één jaar geleden

Reactie op Veer81

Had deze ook gekocht echt fantastisch alleen na 2 middagen dragen zat er al ...
Dan zou ik kijken of je ze kan ruilen. Ik heb ze ook gehad. Echt vaak gedragen (in de regen, de modder en alles) en ze zijn nog helemaal heel.

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

Hoii We zijn vandaag naar kinderschoenen winkel geweest, hier hebben ze on ...
Hoihoi ben super benieuwd waar deze leuke schoenen vandaan komen? 🥰🙈

één jaar geleden

Reactie op 3xmama_

Hoihoi ben super benieuwd waar deze leuke schoenen vandaan komen? 🥰🙈
Tiptoo schoenenwinkel in enschede..