Ik ben op zoek naar schoenen met flexibele zool in maat 22.
Ze hoeven niet waterdicht te zijn, maar het mogen geen sloffen/canvas etc zijn.
Onze dochter kan lopen achter de loopwagen en langs meubels/muren en verder kruipt ze vrolijk rond.
De leren slofjes van de Kruidvat zijn bijvoorbeeld onvoldoende. Dat zijn meer slofjes waardoor ze ontzettend koude voeten heeft na het buitenspelen.
Ik zoek schoentjes zodat ze buiten ook kan kruipen als de ondergrond wat nattig is.
Bijvoorbeeld zand wat nog een beetje nat is.
Onze kinderen zitten op een opvang in het bos en zijn bijna de hele dag buiten. Het is fijn als de jongste ook lekker warme voeten heeft na het buitenspelen ☺️
Hoii
We zijn vandaag naar kinderschoenen winkel geweest, hier hebben ze ons dochtertje haar voetjes helemaal gemeten en kregen we uitleg over de zooltjes etc.. was echt super handig! En hebben leuke schoenen aangeschaft de babyzool was net te min en gewone schoen te stug daar zit dus blijkbaar ook nog wat tussen wisten we niet wat ook soepel is. Deze hebben we aangeschaft!
Oja vergeten inderdaad!
25 euro vind ik wel het maximum. Goede schoenen vind ik zeker belangrijk, maar ze kunnen het ongeveer 3 maanden aan en dan zijn ze er alweer uitgegroeid 😂
Oja vergeten inderdaad!
25 euro vind ik wel het maximum. Goede schoenen vin ...
Die van ons waren van 60 naar 47.. vindt dat persoonlijk niet duur maar iedereen anders natuurlijk shoesme heeft nu 40% Black friday.. kijk waard misschien
Even naar de schoenen winkel.. het is wel belangrijk om goede eerste schoentjes te kopen.. voor 25 euro ga je dat niet vinden als ik eerlijk ben..
Het is belangrijk voor de voetjes, vooral de eerste jaren.
Zelf koop ik alleen schoentjes van merk shoesme en keq voor mijn Kids.. maja dat is misschien persoonlijk..
Voor de goedbedoelde adviezen over dat ze wel goede schoenen nodig hebben..
Ik weet het, mijn oudste heeft ook altijd goede schoenen gehad en nu nog. Altijd rond de 25 euro.
Ik hoor graag welke schoentjes anderen gekocht hebben voor de kinderen ☺️
Wij hebben deze
Zijn van Ikke.
Ik wilde ook echt wat meer dan een gewoon slofje. Heel flexibel en absoluut geen zware lompe schoen aan zijn voetje.
Wende hier ook erg snel aan en kan er ook goed mee kruipen en opstaan. Absoluut een aanrader!
Tip! Koop bijvoorbeeld Shoesme via Vinted. Dan heb je voor €25,- wss een bijna nieuwe goede schoen 😉, ik heb ze laatst zelfs voor €5 gescoord. En aangezien ze ze maar zo kort dragen slijten ze over het algemeen niet mega veel. Nu in de kruipfase wel iets meer maar ach.
Hi, ik heb al 2x shoesme schoenen gekocht en mijn dochter krijgt ze met geen mogelijkheid aan. Ze heeft dikke voeten en die passen niet in de shoesme schoenen. Dus ik verder zoeken naar iets soortgelijks. Uiteindelijk gevonden bij scapino. Zijn de helft van de prijs, van echt leer en hebben een flexibele zool. Echt een aanrader!
Hi, ik heb al 2x shoesme schoenen gekocht en mijn dochter krijgt ze met gee ...
Dankje voor de tip! Mijn dochter heeft ook wel een dikke voet maar mijn mening.
Ga bij scapino kijken!
Kwam ook deze tegen. Niet per se om te lopen, maar wel ideaal nu ze kruipt op de opvang door het zand etc ☺️
Ze krijgt daar een waterdicht kruippak aan, maar die heeft geen voetjes.
Hopelijk blijft ze hiermee lekker warme voeten
Stomme vraag hoor, maar waar gaan jullie heen als jullie naar een ‘kinderschoenenwinkel’ gaan? Ik woon in een grote stad in de Randstad, maar het concept van kinderschoenen winkel lijkt wel bijna niet meer te bestaan