Iemand ervaring met slaapcoach? Het slaapritme van onze dochter 1,5 jaar is echt verschrikkelijk zoals eerder al gemeld in een topic.
Na weken lang bezig te zijn met verschillende tips en uiteindelijk beland ze toch weer bij ons. Er moet toch iets gaan gebeuren.. dit werkt zo niet meer wij zijn al weken doodmoe van slecht slapen, hebben niks meer aan onze avonden omdat wij uren naast haar liggen in haar bed of we moeten om 8uur al naar bed omdat ze tussenons in ligt. Overdag krijg ik niks meer gedaan want ze wil gewoon niet slapen zonder mij. Ik ben zo moe dat zelfs even een ontbijtje maken al te veel is. Op werk loop ik als een zombie erbij en verslaap ik mij elke keer weer de laatste weken. Het lijkt wel alsof ze bang is alleen te zijn terwijl ik dan tegen haar praat vanuit de andere kamer zodat ze hoort dat ik er gewoon nog ben. We hebben haar een knuffeltje gegeven en een nacht lampje met muziek maar dit lijkt ook niet veel te doen.
Ik zie geen andere oplossing dan professionele hulp maar ik ben benieuwd of dit wel echt werkt? Ik heb zelf al zoveel adviezen gekregen en gelezen en die werkte al niet..