5 Reacties

één jaar geleden

Hier is slapen zowel thuis als op de opvang een drama. Zeker de laatste maand. Op de opvang doen ze enkel nog de middag en als het niet lukt probeert een leidster met hem gewoon op de groep op een soort kussen te liggen en hem dan in slaap te wiegen. Hij wordt tussendoor ook wakker en dan met speen valt hij vaak weer even in slaap. Soms ook maar een slaapje van 20/30 min. Het is zeer vermoeiend op het moment maar ooit wordt het beter 😩😂.

één jaar geleden

Reactie op Nikita1986

Hier is slapen zowel thuis als op de opvang een drama. Zeker de laatste maa ...
Dat hoop ik maar dat het ooit beter wordt😅

één jaar geleden

Dat hoop ik maar dat het ooit beter wordt😅
Ja hè. Ik probeer ook mezelf maar moed in te praten. En ik gun dit niemand maar toch fijn te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Is het juist niet doordat ze oververmoeid is dat ze zo slecht slaapt? Ze hebben echt nog hun slaapjes overdag nodig en als ze dat niet krijgen zijn ze zo oververmoeid dat het slapen s’nachts ook juist lastiger gaat😅 Dus misschien toch in haar bedje laten liggen en dat toch even laten huilen? Suc6 ermee😘

één jaar geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Is het juist niet doordat ze oververmoeid is dat ze zo slecht slaapt? Ze he ...
Ik begrijp dat kinderen op deze leeftijd nog moeten slapen overdag ik heb in de kinderopvang gewerkt😆 Het probleem is dus mevrouw gaat niet slapen🙃 Oververmoeid is het ook niet voor de eerste avond/nacht dat dit begon heeft ze overdag nog goed geslapen zoals elke dag normaal. Na die avond zowel overdag als s’nachts niet meer in eigen bed willen. Laten huilen is geen optie dat wordt krijsen en ze raakt overstuur. Ze gaat ook gelijk staan in bed dan weet ik al dat ze niet zal gaan slapen.. helaas weer een fase dus die hopelijk over paar dagen weer voorbij is.