12 Reacties

één jaar geleden

hier gaat het ook zo. niet omdat we geen ochtendmensen zijn maar eerder omdat ons kindje (1 jaar net) een humeur heeft. hij slaapt s’avonds tussen 19u en 20u en komt de volgende ochtend even voor een fles rond 7:30. hij drinkt die leeg en valt dan nog een uurtje in slaap 😅

één jaar geleden

Nou prima toch. Als ze nog weer lekker gaat slapen.. heerlijk ! Mijn oudste sliep ook altijd tot 10 uur. Maar sinds zijn broertje er is, die word om 7 uur wakker en heeft lawaai voor tien en dan word de oudste ook wakker.. Ik geef dan in ons bed de fles. En dan zet ik soms nog wel eens de tv aan zodat ik nog even kan dommelen haha. Hun kijken dan tv 🤭😃

één jaar geleden

Heb dat wel een lange periode gedaan, maar ik merkte dat ik dan niet uitkwam met de rest van de slaapjes overdag. Ze gaat nu dus weer rond 9.00 uur naar bed en soms ga ik dan ook nog even terug hoor.😉

één jaar geleden

Reactie op sharverb

hier gaat het ook zo. niet omdat we geen ochtendmensen zijn maar eerder omd ...
Zo fijn om eindelijk ook eens zulke verhalen te lezen. Wanneer gaat je kindje dan weer slapen? We merken nu steeds meer strijd met de dutjes dus denk dat we er naar 1tje moeten. Ze sliep eerder tussen 10/12 en dan tussen 15/16.30 zoiets. Nu is het ineens beide maar Max 45 min..

één jaar geleden

Nou, kon dat maar. ;) dat pikt de onze echt niet hoor haha. Ergens tussen 5 en half 7 wakker en dan is het ook écht wakker. Ik neem haar dan nog bij me in bed om te drinken, in het donker, lekker warm tegen mama aan, en zelfs dan valt ze niet meer in slaap. Ik zou zeggen geniet ervan!

één jaar geleden

Reactie op LorenavdB

Zo fijn om eindelijk ook eens zulke verhalen te lezen. Wanneer gaat je kind ...
thuis kijken we vaak naar wat hij nodig heeft. in de opvang slaapt hij na zijn patatjes en dat is ongeveer van 12-14:30. ik merk wel dat hij dan s’avonds heel snel terug moe is en we het een beetje ‘rekken’. maar als we thuis zijn, leg ik hem nog eens 2 x in bed. net voor de middag en rond 14:30

één jaar geleden

Ik probeer hier elke dag te rekken want ik ben sowieso geen ochtendmens 😆 de ene ochtend lukt het wel, de andere niet. Ik kan er wel van genieten als ie nog even een uurtje verder slaapt, heerlijk toch!

één jaar geleden

Dit hebben wij ook altijd gedaan hoor. Vanaf de geboorte al in bed gebleven altijd en donker gehouden in de nacht. Ook tijdens de voedingen. Nu niet meer nodig want hij slaapt nu altijd tot ongeveer 8 uur (vanaf 19.30). Mocht hij een keer heel vroeg wakker zijn gaan we er zeker niet uit en meestal valt hij dan alsnog weer in slaap

één jaar geleden

Good for you, maar die van mij gaat dan echt niet meer slapen. Vind het een wat raar bericht eigenlijk, alsof je daar als ouder altijd zelf de hand in hebt. En alsof tussen 6 en 7 een hele rare tijd is om op te staan. Ik zit om 7 ook al in de trein naar werk.

één jaar geleden

Voor ons werkt dit juist perfect met ons ritme qua werk enzo. Dus lekker doen wat je zelf prettig vindt?

één jaar geleden

Wij doen dit ook inderdaad. Meestal wordt hij tussen 06.00 en 06.30 wakker. Dan krijgt hij een fles en weer lekker naar bed. De ene keer slaapt hij door tot 08.30 en de andere keer niet en is hij klaar met slapen. Als ik moet werken doe ik het niet dan moeten we rond 07.00 weg. Ik vind het ook heerlijk nog paar uurtjes in bed. Onze peuter van 2,5 slaapt ook uit tot 08.30 dus heerlijk als ze beide uitslapen.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Good for you, maar die van mij gaat dan echt niet meer slapen. Vind het een ...
Als wij moeten werken halen we hem ook eerder uit bed. Maar ieders ritme is idd anders ik zeg alleen wat hier werkt