10 Reacties

9 maanden geleden

Kan het niet zijn dat hij last heeft van sprong 9? Mijn zoontje heeft hetzelfde en is ook 16 maanden. Afgelopen dagen gaat het wel wat beter. De slaapjes overdag zijn nu ook wel wat korter maar ik denk dat dit komt doordat hij misschien wel kan overstappen naar 1 slaapje.

9 maanden geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Kan het niet zijn dat hij last heeft van sprong 9? Mijn zoontje heeft hetze ...
Zou misschien ook kunnen maar die zou volgens die app pas over 13 dagen moeten zijn.

9 maanden geleden

Mijn dochter is 16 maanden, volgens oei ik groei app in sprong 10? Slapen is hier ook drama, met name in de nacht op.

9 maanden geleden

Hier was het met 15 maanden de combinatie van sprong 9 en de 18 maanden progressie. Dus ja; ik denk dat het kan haha

9 maanden geleden

Onze kleine is ook aan het spoken. Rond 23:00 drama, wil bij ons slapen om vervolgens rond 3:00 weer naar eigen bed te willen en verder te slapen tot 7:30/8:30

9 maanden geleden

Onze dochter is ook 16 maanden. Ik had gelezen dat de slaapregressie ook eerder kon beginnen en las ook dat ze tussen 1 en 1,5 onrustiger slapen. Dus hoop dat hierna eindelijk weer wat rustiger wordt. Het is al een week raak en tevens is sprong 10 begonnen. Ze bijna de hele avond regelmatig wakker en in de nacht ook meerdere keren en soms zelfs een uur lang wakker. Dit wordt een lange maand 🤣

9 maanden geleden

Hier ook met 16 maanden begonnen😅het is al een maand lang drama…

9 maanden geleden

Al twee dagen bezig vanaf 20.00. Het is alleen maar huilen, lachen, wakker zijn etc.

9 maanden geleden

We zitten hier nu richting de 2 jaar regressie 😳🥲.