7 Reacties

9 maanden geleden

Oh en eten is hier ook echt drama laatste dagen slaat ze haar avondeten over, ze wil nog geen hap eten daarvoor altijd een makkelijke eter geweest..

9 maanden geleden

voor zn dagen heb ik sleep deep oordoppen wel zo met 1 in het oor dan aangezien ik zelf een hele lichte slaper ben en vaak 3 uur wakker ligt en partner die snurkt mocht het na 5x nog niet lukken nam ik de oordoppen dit werkt voor mij het beste mocht het echt nodig zijn heel veel succes

8 maanden geleden

Elkaar afwisselen met het oppakken van je kindje als die midden in de nacht wakker blijft. Vaak gaat een van ons naast onze baby liggen op een aparte kamer zodat de ander wel wat slaap krijgt.

8 maanden geleden

Hier er gelukkig weer uit. Erg zwaar inderdaad. Wij haalde haar niet uit haar bed. Ik ging elke keer heen. Neerleggen, soms tijdje naast haar zitten als ze erg overstuur was maar liet haar wel echt in haar eigen bed. Kon wel paar uur duren soms. Van de 1 op de andere nacht sliep ze weer door. Sterkte!!

8 maanden geleden

Ik laat haar snachts ook wel is een beetje huilen 🫣 en soms huilt ze door en gaat 1 van ons er uiteindelijk heen en soms valt ze weer in slaap. Bij ons heeft het 1,5 week geduurd en soms troosten ik haar ‘s nachts soms flesje. Als ik rustig blijf valt zij sneller in slaap en als ik onrustig wordt dan duurt het erg lang.

8 maanden geleden

Afwisselen. Er zijn zat mensen en ook vrouwen die er zo vroeg uit moeten voor hun werk en ook 's nachts opstaan voor hun kind. Als je weet dat je als ouders in een zware slaapfase zit, dan ga je eerder naar bed toe. Jij werkt net zo goed en dat jij (wellicht) anderhalf uur langer kunt blijven liggen in de ochtend, is voor je man geen vrijbrief om alle nachten wel lekker door te kunnen slapen. Je zult dit samen moeten doen. Babyfoon vol volume langs zijn oor zetten en jij oordoppen in. Dan wordt ie vast wel wakker. 😉

8 maanden geleden

De nachten gaan nog redelijk. Wanneer het echt niet lukt te slapen komt ze bij ons in bed. Wij worstelen overdag. Mevrouw weigert nu al een paar dagen te slapen overdag. Max 30 minuten en dan is het huilen. Het lukt niet om haar weer in slaap te krijgen. We zitten dus in een oververmoeidheidscyclus waar we niet echt uit komen 😅 Overdag is ze gelukkig best vrolijk en doet ze het goed ondanks het slaap te kort