4 Reacties
7 maanden geleden
Hoi,
Ook wij hebben met onze dochter van 1.5 meerdere keren gevlogen (Gran Canaria en Fuerteventura). Afgelopen meivakantie zijn we naar Barcelona geweest. Onze dochter heeft in het vliegtuig niet geslapen de laatste keer. Ik kon goed merken dat ze nu ouder is. Veel te druk met om zich heen kijken... Ik kreeg haar dit keer rustig met de tablet van haar broertje 😅. Ze was super moe, maar daardoor was het te doen. Ze kon ook niet de slaap vatten.
Voor tijdens de bruiloft: is een draagzak een optie? Onze dochter slaapt absoluut niet in een buggy 😐. Of dat je haar in een campingbedje kan leggen?
7 maanden geleden
Reactie op Marleen1987
Hoi,
Ook wij hebben met onze dochter van 1.5 meerdere keren gevlogen (Gran ...
Onze draagzak is niet erg fijn wij hebben de e gebruikt toen ze baby was. Voor nu is de draagzak echt veel te zwaar voor mijn schouders. Weet niet of er speciale draagzakken zijn voor dreumes?
7 maanden geleden
Onze draagzak is niet erg fijn wij hebben de e gebruikt toen ze baby was. V ...
Ik heb er zelf 1 die je tot 20 kg kan gebruiken. Draag haar nu wel op mijn rug. Maar die had ik al bij mijn zoontje. Zou nu niet meer zo'n eentje kopen. Beetje zonde. Je hebt zelfs draagzakken voor grotere kinderen! Ik ga mij daar ook in verdiepen voor onze zomervakantie. Lijkt me voor haar toch wat meer comfortabel. In de meivakantie waren we in Barcelona. Onze oudste is bijna 5 en heeft natuurlijk geen middagslaapje meer. Dankzij de draagzak konden we toch nog wat ondernemen omdat ze op mijn rug sliep 😄.
6 maanden geleden
Wij hadden vorige maand en een bruiloft en vakantie. Met beide ben ik go with the flow gegaan. Voor de bruiloft een campingbed en babyfoon en kamertje van de bruid gebruikt, maar meneer sliep niet, uiteindelijk in de zaal met muziek in de buggy in slaap gevallen. Het is eenmalig gelukkig, dus kan niet veel kwaad!