6 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje had dit ook tijdje geleden, en nu weer helaas. Uiteindelijk bleken de kiezen door te komen. Heeft 2 weken geleefd op brood hier🙈😬

één jaar geleden

Hier ook. Enkel het avondeten. Ik doe voortaan even de tv aan met haar lievelingsprogramma en dan eet ze wel.

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Zoontje is morgen 14 maanden. Hij eet de laatste 2 weken alleen nog potjes Olvarit en die prak ik met een vork nog fijner anders duwt hij het met z'n tong weer naar buiten. Voorheen at hij 2 broodjes als ontbijt en nu ben ik al blij als ik er 1 in krijg. Als fruit wil hij alleen nog fijngeprakte banaan en fijngeprakte kiwi. Waarschijnlijk is het een fase en/of kiezen in aantocht. Ik doe er maar niet te moeilijk over want ik wil niet dat eten hem tegen gaat staan en dat we na de fase/kiezen in een strijd belanden zodra het tijd is om groente te eten. Ze worden vanzelf groot.... Maar het is m'n derde dus misschien ben ik wat makkelijker 😅

één jaar geleden

hier nu ook kleine krijgt de kiezen door sinds 2 dagen avond max twee hapjes ook als het eten ietsje kouder dan naormaal heb ochtend papfles is drama alleen fruit, en wat harde snacks zijn prima en veel lauwe thee

één jaar geleden

Hier hetzelfde. We zetten idd ook vaak haar tv programma aan & dan eet ze wel.. Voor de rest eet ze echt goed. Maar die kiezen die doorkomen pff iedereen heeft er volgens mij last van als ik het zo lees.

één jaar geleden

Ja, hier zo nu en dan ook in de avond drama met eten. Lust ze pap? Misschien een idee om pap te eten met wortel en een stukje banaan in de ochtend? Ik rasp dan een bospeentje en prak een stukje banaan. Soms een snufje kaneel erdoorheen. Bospeen omdat dat een beetje zoet is en niet zo hard. Mij geeft het iig geruststelling dat m'n zoontje 1x op de dag een klein portie groente heeft gehad.