15 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook! We proberen altijd wel iets tijd te rekken door heel actief met haar te gaan spelen maar meestal ligt ze na 2/3 uurtjes alweer in bed voor het eerste slaapje.

één jaar geleden

hier ook doet het nog steeds goed op.2 slaapjes. gaat er na 3 uurtjes alweer in s'ochtens

één jaar geleden

Na 2 uurtjes is ze echt wel weer moe inderdaad en gaat ze naar bed. Dat slaapje wordt nu wel steeds korter en moeilijker. Maar heel normaal bij deze leeftijd. Kijk ook maar naar de geadviseerde wakkertijden: 2-3-4

één jaar geleden

Hier ook. Dacht misschien ligt het aan dat ik haar geen vitamine D geef maar meerdere kindjes hebben het dus. (Vitamine D is verwatert, bijna nooit geven ik ga dit wel weer oppakken. 🫣 )

één jaar geleden

ah ik zat er net aan te denken om eens te peilen of er nog meer kindjes nog 2 dutjes doen. onze zoon is ook snel weer moe en slaapt ook gerust 2 uur in de ochtend en in de middag ook nog 1 tot 1,5 uur 😁 Ben dit niet gewend van de oudste, dus was al benieuwd of er nog meer kindjes nog zoveel slapen

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

ah ik zat er net aan te denken om eens te peilen of er nog meer kindjes nog ...
ja hoor hier ook en ook nog echt nodig!

één jaar geleden

Ja hier ook alleen als ik haar ‘s morgens een half uurtje laat slapen doet ze ‘s middags geen dutje meer 😓

één jaar geleden

Hier ook wel wat sneller moe in de ochtend. Maar ze doet wel nog maar 1 dutje op een dag.

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

ah ik zat er net aan te denken om eens te peilen of er nog meer kindjes nog ...
hier hetzelfde hoor.. ik dacht ook dat ik de enige was haha

één jaar geleden

Reactie op annb30

Ja hier ook alleen als ik haar ‘s morgens een half uurtje laat slapen doet ...
ook niet wat later in de middag? onze zoon slaapt vaak van 10 tot 12 en dan van 15 tot 16 ofzo

één jaar geleden

Hier ook! Hij is meestal om 6:00 wakker en gaat om 9:15 weer slapen, maar hier zit hij ook na een uurtje alweer in zijn ogen te wrijven

één jaar geleden

Ja hier gaat het ochtendslaapje ook altijd het makkelijkst! Meestal om 7.00 uur wakker en om 9.00/9.15 weer naar bed voor een uur/anderhalf.☺️

één jaar geleden

Ja, hier ook! Bijna elke dag rond half 9 weer even naar bed voor een halfuurtje slapen

10 maanden geleden

Ja hier ook hoor. Onze dochter is een vroege vogel en vaak rond 6 uur wakker. Om 9 uur a 9.30 uur gaat ze weer naar bed toe voor haar eerste dutje.

10 maanden geleden

Reactie op Mommiejam

Hier ook. Dacht misschien ligt het aan dat ik haar geen vitamine D geef maa ...
Vitamine D tip, geef tabletjes ipv olie. Je hebt ze met tropical smaak. Ons zoontje ‘pakt’ ze voortaan zelf omdat t net een snoepje is. Dus hij helpt ons eraan herinneren haha