30 Reacties

10 maanden geleden

Ik lees even mee!

10 maanden geleden

bij ons zijn echt goud: - houten klimboog - houten klimrek - loopauto (is hij eigenlijk net de klein voor maar daarom kan hij er nog even mee) - bal - speeltafel (kan een balletje in en allemaal doe dingen zitten erop) - blokjes. bouwen lukt niet maar in en uit de bak vind hij erg leuk. ik denk persoonlijk dat het nog niet zoveel uitmaakt dat mn zoontje een jongentje is en uw dochter een meisje. vandaar de tips ;)

10 maanden geleden

Hier zijn inderdaad een loopfiets/tractor een hit, komt nu langzaam vooruit. Daarnaast het keukentje. Maar ook zoekboeken vindt hij heel interessant. En wat het nu heel goed doet, een kartonnen doos waar hij in kan kruipen, een paar ballonnen en een laken over het wasrek waardoor hij zijn eigen hut heeft 馃

10 maanden geleden

Reactie op Zwanger1234yes

bij ons zijn echt goud: - houten klimboog - houten klimrek - loopauto (is ...
Welke speeltafel heb jij?

10 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Welke speeltafel heb jij?
dezen

10 maanden geleden

dezen
deze

10 maanden geleden

zoontje is 15 maanden en speelt graag met tupperware bakjes die rond draaien

10 maanden geleden

Dit is bij ons een grote hit. Je kan er echt heel veel mee.

10 maanden geleden

En Mega bloks sensory blokken

10 maanden geleden

En deze

10 maanden geleden

Wat is kinderspeelgoed toch duur 馃槶

10 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Wat is kinderspeelgoed toch duur 馃槶
Er zijn heel veel leuke dingen op marktplaats te vinden

10 maanden geleden

bij ons zijn een bal, blokken en mega blocks, vormenstoof, boekjes, keukentje, bakjes uit onze eigen keuken, autogarage en alles met lampjes en geluidjes (vtech) populair. en na 5 minuten ligt alles natuurlijk door de hele kamer :)

10 maanden geleden

smartmax!

10 maanden geleden

bij ons zijn echt goud: - houten klimboog - houten klimrek - loopauto (is ...
Heb je misschien tip voor houten klimrek en klim boog? (Beetje leuke prijs) 馃き is het veilig voor kindje van 15 maanden ?

10 maanden geleden

Reactie op JokeZam

Er zijn heel veel leuke dingen op marktplaats te vinden
Jaa dat weet ik, maar ik schrik er soms gewoon van hoe duur sommige dingen zijn

10 maanden geleden

Reactie op Chantie45

Heb je misschien tip voor houten klimrek en klim boog? (Beetje leuke prijs) ...
ja bij de Aldi zijn ze regelmatig. je zou zelfs nog even in de winkel kunnen vragen. Tsja wat is veilig... onze zoontje is een wilde en klimt overal op. wij vinden het mooi dat hij in de woonkamer gewoon kan klimmen zonder van de grote trap te vallen. echter leren ze steeds beter klimmen dus een trap gaat ook steeds makkelijker en sneller ;)

10 maanden geleden

verstop Nijntje. Vind mijn zoontje nu echt helemaal leuk!

10 maanden geleden

Little people van Fisher price doet het goed. We hebben de boerderij en de trein. Keukentje speelt ze ook elke dag mee en vooral boekjes lezen.

10 maanden geleden

Hier vooral veel boekjes lezen samen. Vooral geluiden boekjes met dierengeluiden vindt ze fantastisch. En daarnaast is ze veel met de loopkar onderweg. Los lopen doet ze nog niet maar er wordt wel enorm veel door huis heen geracet met die kar